Akteri - Državni čelnici

Ovim spotovima vas žele nagovoriti da zaokružite 'ZA'

Slika nije dostupna
Ministarstvo vanjskih i europskih poslova je na svom YouTube kanalu objavilo nove reklamne spotove za referendum o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji.

Radi se o video porukama predsjednika Ive Josipovića, premijera Zorana Milanovića i ministrice Vesne Pusić koja je današnjom konferencijom za novinare službeno započela referendumsku kampanju za članstvo Republike Hrvatske u Europskoj uniji.

'22. siječnja Hrvatska donosi odluku, sve do sada bile su predradnje', poruka je to ministrice vanjskih poslova koja je danas i službeno otpočela vladinu kampanju ususret referendum za ulazak u Europsku uniju.

'Dva su glavna cilja, dostupnost i informacija u svima razumljivom obliku. Ako na referendumu kažemo da, poručila je Pusić, Hrvatska postaje članica Unije, ako građani kažu ne, sve se zaustavlja i bitno mijenja', izjavila je ministrica Vesna Pusić i dodala da u Hrvatskoj nema parlamentarne stranke koja se protivi ulasku u Uniju.

>> Znate li tko je rekao NE Europskoj Uniji?

>> Neuobičajena kampanja: Nagradna putovanja u kvizu o Europskoj uniji

Ministrica je objasnila da ukoliko se građani na referendumu većinski odluče za nepristupanje uvijek postoji alternativa, a ona je da nismo članica Europske unije. 'U tom slučaju se sve zaustavlja. Mi i dalje trebamo provoditi reforme, ali za njih imamo manje novca jer ne možemo koristiti europske fondove i nećemo imati pristup novcu iz europskog proračuna', rekla je Pusić.

Referendum od 4,8 milijuna kuna

Ministrica Pusić rekla je da se referendum može ponoviti, prema nekima već za šest mjeseci, ali da je realniji termin nakon godinu dana. Dodala je da i ako se tada građani odluče 'ZA' Europsku uniju to nije jamstvo da automatizmom sve pokrećemo i postajemo članicom jer tada EU može odlučiti hoćemo li i koliko čekati za novu priliku', rekla je Pusić i dala primjer da smo u EU da ne bi morali zatvoriti Željezaru Sisak i otpuštati radnike te da bi proizvodnjom čelika mogli konkurirati na većem tržištu.

Što se tiče troškova pripreme referenduma Pusić je rekla da će oni iznositi 4,8 milijuna kuna te da neće biti izvanrednih troškova.

Pusić je navela da kampanja ima pet elemenata i da će na internetu biti sažeci svega što je pregovarano. Dodala je i da će se voditi načelima kratkoće, jasnoće, razumljivosti i probavljivosti.

Kampanja će se voditi video spotovima sa državnim vrhom, ali i bivšom predsjednicom Vlade, bit će spotova studenata, vodit će se javne rasprave u kojima će sudjelovati i predstavnici udruga koje se protive uniji. Bit će letak te telefon za pitanja građana, rekla je Pusić.

Ministarstvo vanjskih i europskih poslova je na svom YouTube kanalu objavilo nove reklamne spotove za referendum o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji.