Mjesto više traži se u svim hotelima, a među najtraženijim je ove godine onaj najluksuzniji segment hotelskog smještaja koji zahtijevaju bogati gosti s Bliskog istoka.
''Velika Britanija je i dalje na prvom mjestu, zatim slijede Francuzi koji su povećali broj noćenja za 26 % . Amerikanci su apsolutni hit s 40 % više dolazaka od početka godine do danas'', rekla je Romana Vlašić iz TZ grada Dubrovnika.
>>Dubrovnik pokušava oživjeti zimski turizam
Broj noćenja nije mjerilo i uspješnosti sezone jer je ključan faktor i zarada, a nju je teže procijeniti. Dubrovački hoteli do iduće sezone namjeravaju uložiti gotovo 100 milijuna eura kako bi ponuda bila još kvalitetnija, a hoteli se okitili dodatnim zvjezdicama.
''Mi smo mjesto koje stvara dobre vijesti za ovu zemlju'', rekao je gradonačelnik Dubrovnika Andro Vlahušić.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook