'U posljednje dvije godine u Zagreb smo doveli neke od najvećih svjetskih marketinških umova. Naša misija da Hrvatsku učinimo središtem marketinga na ovim prostorima nastavlja se i u 2014.
Sa zadovoljstvom možemo potvrditi da ćete svojim sudjelovanjem na Marketing Kingdomu imati priliku čuti ekskluzivna izlaganja predstavnika iz svjetski poznatih kompanija Mashable, Spotify, Shazam, Coca Cola, British Telecom i Oracle. Također, moći ćete pratiti i panel diskusije o najbitnijim marketinškim trendovima u regij', kaže Kosta Petrov, jedan od direktora u P Worldu.
>> Zagreb – grad najvećeg marketinškog događaja u Europi
Brian Dresher, viši potpredsjednik poslovnog razvoja u kompaniji Mashable otvorit će konferenciju svojim izlaganjem o snazi partnerstva u poslu. Tijekom dvodnevne konferencije možete pratiti i izlaganje Anie Jakubowski iz Coca Cole na temu sadržaja marketinga, Katie Morse iz Billboarda o integraciji alata društvenih medija u sve aspeke marketinške kampanje, te izlaganje Ricca Webba iz Nokie o kreiranju jedinstvenog iskustva kupca u društvenim medijima.
Treće izdanje Marketing Kingdoma uključuje i ekskluzivnu prezentaciju Johnatana Fostera, generalnog menadžera u Spotifyju za Europu i visokog predstavnika u Shazamu.
Marketing Kingdom Zagreb organizira P World. Nova TV i Dnevnik.hr su ekskluzivni medijski partneri događanja. Za prijavu i cijene molimo vas posjetite: http://www.thepworld.com/pevents/event/63/marketing-kingdom-zagreb-3
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook