Hrvatska nažalost, još uvijek ne nudi sve što mladi gosti traže. Istina je da smo se pomaknuli u pozitivnom smjeru, pa smo u proteklih 10 godina udvostručili broj hostela i poboljšali ponudu zabave. No, s druge strane, kažu turistički znalci, da bismo mlade privukli potrebno je povećati kapacitete upravo za ovakav oblik turizma.
>> Lorencin: Moramo kreirati još razloga za dolazak u Hrvatsku
U trendu su hosteli s neobičnim dizajnom, prijateljska atmosfera, bogata ponuda zabave. A turizam definitivno nije ono što je bio prije 20 godina. Mladi putuju kraće, manje vremena se zadržavaju na jednom mjestu i žele posjetiti što više toga, u tjedan dana od Istre pa sve do Dubrovnika.
Hrvatska je u svoju strategiju turizma već ugradila poticanje inovacija, čime bi se trebala povećati atraktivnost i zanimljivost odredišta. Ako uspijemo u tome da nam se mladi turisti, koji nas sada posjećuju kao studenti, za 7-8 godina vrate sa svojim obiteljima, to će nam biti jedna od najboljih reklama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook