Stižu svjetski stručnjaci

Ekskluzivne HOW to WOW radionice na Danima komunikacija!

Najbolje ocijenjeni predavači HURA-inog "HOWtoWOW" projekta Dietmar Dahmen i Gudreep Puri na Danima komunikacija održati će interaktivne radionice za ograničeni broj sudionika.

U sklopu nove programske strukture ovogodišnjeg izdanja nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju zainteresirani sudionici će imati priliku sudjelovati u programu interaktivnih radionica "Best of HOWtoWOW" koje će voditi svjetski poznati marketinški stručnjaci Dietmar Dahmen i Gurdeep Puri.

Edukativne radionice: Djeca uče o zdravoj prehrani!

Riječ je o predavačima koji su u protekloj sezoni HURA-inog projekta "HOWtoWOW akademija" ocijenjeni kao najbolji, pa će time i na Danima komunikacija održati interaktivne radionice. S obzirom na to da je broj mjesta na radionicama ograničen sve zainteresirane se poziva na raniju prijavu.

Dietmar Dahmen, kreativni konzultant i vizionar održat će radionicu na temu "Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rješenja?". Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primjere i prodajne savjete od „prodaje Eiffelovog tornja“ do psihologije predsjedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu.

Dahmen je vrhunski internacionalni predavač s 20 godina iskustva u oglašavanju. Iskustvo je stekao u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, kreativni direktor (DDB) i glavni kreativni direktor (Ogilvy). Danas radi kao kreativni konzultant istražujući najnovije marketinške trendove i digitalna rješenja.

Mjuzikl radionice postale su pravi hit!

Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku učinkovitost i ekonometriju vodit će interaktivnu radionicu "Vodič za učinkovite marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade", kojom će sudionike povesti kroz temeljne aspekte stvaranja učinkovitih komunikacija, te demonstrirati kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna natjecanja na području marketinške učinkovitosti.

Puri je jedan je od osnivača tvrtke The Effectiveness Partnership koja je svojim klijentima pomogla u osvajanju čak 50-ak nagrada za efikasnost u industriji diljem svijeta. Bogato iskustvo stekao je radeći kao voditelj odjela učinkovitosti u agenciji Leo Burnett, te radeći s nizom poznatih internacionalnih brendova kao što su P&G (Naturella, Max Factor, Daz, Fairy), BBC, COI (Drink Drive, Social Care), McDonald’s, Tetley, Morgan Stanley, Kellogg’s, Holiday Inn, Fiat itd.

Sve ostale informacije o Danima komunikacije 2014. pročitajte OVDJE.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook