Uz novi Model S Tesla je predstavio i najnovije dostignuće u inženjeringu softvera ali i mehaničkih i električnih komponenti vozila koji su proizvod nekih od najtalentiranijih umova u Silikonskoj dolini. Danas je već postala uobičajena stvar da novi modeli automobila dolaze opremljeni s ekranima na dodir s raznim funkcijama i kvalitetom rezolucije. Međutim, proizvođač električnih automobila Tesla odveo je tu priču na posve novu razinu. Oni su se očigledno poveli filozofijom da uvijek može više i veće.
U unutrašnjosti nove električne limuzine, Modela S, nalazi se jedan od najnaprednijih infotainment sustava u automobilskoj industriji. Sučelje je dizajnirano da bude vrlo slično tehnologiji koju koristimo u svakodnevnom životu na našim pametnim telefonima i prijenosnim računalima. Tesla je čak ugrabila jednog od glavnih dizajnera iOS-a te je i samo sučelje vrlo slično Appleovim proizvodima, što svakako nije loša stvar.
Tegra VCM temelji se na istom moćnom Tegra procesoru koji se koristi u pametnim telefonima i tabletima a pokreće novi 17-inčni ekran na dodir u Teslinoj električnoj limuzini preko kojeg se upravlja infotainment sustavom, navigacijom i drugim sustavima u automobilu a to je i najveći ekran na dodir ikada instaliran u jednom putničkom automobilu te i prvi takav koji će sadržavati prikaz svih mjernih instrumenata uz sve ostale funkcije u vozilu.
Poanta korištenja moćnih Tegra procesora leži u tome da se htjela izbjeći situacija kakva se javlja većine drugih sličnih sustava čiji spor rad uzorkuje nemoguće puno frustracija. Kad vozači izgube strpljenje i krenu stiskati jednu tipku više puta, takvi sustavi znaju se i zablokirati. Model S izbjegao je takvu mogućnost a rezultat primjene Tegra procesora je izuzetno učinkovita i brza interakcija.
Audio sustav je također vrlo impresivan. Isti dolazi sa svim onim standardnim funkcijama kakve se očekuju poput AM/FM radija, XM-a, Bluetootha i USB utora, te također donosi i internet streaming usluge poput Slackera i Tune-in Radija. Zahvaljujući ugrađenoj 3G mreži, aplikacije se vrlo lako preuzimaju i koriste a u Tesli kažu da kad 4G postane standard, da će vrlo lako prebaciti sustav Modela S na 4G.
Tekst se prikazuje u visokoj rezoluciji (1920x1080) i vrlo velikom kontrastu s bijelim tekstom na crnoj pozadini i obrnuto. Iako je sam ekran prekriven sjajnim staklom, tzv. ''Day Mode'' ili dnevni način rada omogućava kontrolu svijetlosti i odraza tako da se ekran može gledati i pri izravnom sunčevom svjetlu.
►►► Tesla Model S prodan više od očekivanog, isporučivat će se s jačom baterijom
►►► Elon Musk pobjesnio zbog negativne recenzije Tesle S
Osim ovog masivnog 17-inčnog ekrana, vozač će većinu vremena ipak gledati digitalne mjerne instrumente iza upravljača. Opcije personalizacije prikaza digitalnih mjernih instrumenata uključuju prikaz brzine, potrošnje energije, navigacije i slično. Ovaj ekran također je impresivan sa svojih 12.3 inča a sve se animacije glatko izmjenjuju i vrlo su estetski privlačne što govori da je jako puno rada i truda uloženo u razvoj ovih ekrana i sučelja.
Oni koji su ga imali prilike isprobati kažu da je vrlo brz i da su preglednici vrlo jasni i lagani za korištenje, dok je cjelokupni izgled vrlo sličan onome što nalazimo kod najnovije generacije iPada.
Za kraj, pogledajte video prilog te sami procjenite kako izgleda 17-inčni ekran na dodir u automobilu!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.