Ne bi li pokazali izvanredne vučne kapacitete potpuno novog Range Rovera, dapače vodeće u klasi, Land Rover se udružio sa svojevrsnom američkom ikonom, tvrtkom Airstream koja proizvodi legendarne aluminijske kamp kućice prepoznatljive i po svom oblom obliku, te su zajedno krenuli na uzbudljivo putovanje prema jednom od najviših predjela afričkog kontinenta.
S najnovijom Airstream 684 Series 2 aluminijskom kamp kućicom zakačenom za električki izvlačivu kuku, Range Rover Autobiography s 340 KS koliko dostavlja njegov SDV8 motor bio je odabrano sredstvo prijevoza na ovom uzbudljivom putovanju. Zajedno su krenuli sa sjeverozapada Engleske iz tzv. Lake Districta prema vrhu planinskog lanca Atlas u Maroku i natrag.
Putovanje je počelo u tvornici gdje tvrtka Airstream dovršava svoje kamperice za europsko tržište u mjestu Tebay, tek nekoliko kilometara od škotske granice, te se nastavilo do Oukaïmedena, najvišeg skijališta u Africi. Na putu do Maroka obišli su vrhunski tehnološki naprednu tvornicu Land Rovera u Solihullu, zatim nevjerojatnu, futurističku Marques de Riscal aluminijsku zgradu Franka Gehrya u španjolskoj vinogradarskoj regiji Rioja, plažu u blizini Casablance, pustinju izvan Chichaouae i trkaću stazu kod Marrakesha.
Nerijetko na cesti više od 12 sati dnevno, na svim mogućim tipovima prometnica od praznih autocesta Španjolske do strmih i zavojitih cesta Visokog Atlasa, novi Range Rover vrlo se dobro snašao te je poput pravog engleskog gospodina sve moguće prepreke savladao bez kapi znoja. Izazov nije bio malen, vukavši 2.399 kg težak Airstream preko 5.916 kilometara u tek 11 dana.
►►► Dame i gospodo - ovo je novi Range Rover
►►► Legendarni Land Rover Defender dobio makeover by Kahn Design
Četiri generacije legendarnog Range Rover-a:
Range Rover terenska vozila po mnogima su preteće svih luskuznih SUV vozila današnjice s bogatom i nadasve zanimljivom poviješću koja se proteže do unatrag 40 godina. Očekivano, puno se toga promijenilo otkako je uvedena prva generacija ikonskog SUV-a 1970. godine, kada je ovaj automobil bio spartansko i nadasve praktično terensko vozilo.
Unatoč tomu, Range Rover (1. Generacije) nastavio se proizvoditi sve dok BMW Group nije ušao u priču i osigurao prijeko potrebna sredstva za stvaranje novog nasljednika 1994. godine a zatim i treće generacije 2002., pri čemu je potonji za razliku od svih dotadašnjih modela bio izvorno razvijen unutar četiri zida BMW-a dok se proizvodio pod vlasništvom Forda (od 2000. do 2008.) a kasnije indijskog Tata Motorsa (od 2008. do 2012.) Danas, 2013. godine imamo potpuno novi i znatno lakši Range Rover koji nas i dalje oduševljava kako svojim poznatim dobrim terenskim sposobnostima tako i lijepim i luksuznim dizajnom.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.