Sve što ova mašina treba je 165 metara asfalta ili trave i spremna je vinuti se u nebo. PAL-V se može podesiti kao žirokopter, što znači da stvara uzgonsku silu uz pomoć rotora. A njegov rotor, za razliku od helikoptera, nije spojen na motor nego se slobodno okreće u struji zraka dok motor pokreće propeler koji pokreće letjelicu prema naprijed.
>> Napokon: Debi letećih automobila na Auto Showu u New Yorku!
Maksimalna brzina u zraku mu je ista kao i na kopnu - oko 180 kilometara na sat.
Iz tvrtke PAL-V kažu kako ovo vozilo nudi ultimativnu slobodu i pokretljivost. 'Ako želite preletjeti preko planine - možete. A potom se možete odvesti do bilo koje destinacije. Pa opet preletjeti jezero ili prometnu gužvu', kazao je suosnivač tvrtke Robert Dingemanse za Reuters te dodao kako je motor puno tiši nego kod helikoptera zbog sporije rotacije rotora.
Slijeće i polijeće pri maloj brzini i vrlo je lako njime upravljati te ga upravo to čini jednom od najsigurnijih letjelica. Kako zadovoljava propise za rad i u zraku i na cesti kupac ipak mora imati i privatnu pilotsku licencu, što zahtijeva 20 do 30 sati letenja. Tvrtka se nada kako će tržište pronaći u 'vikend entuzijastima'.
'Naši klijenti su i privatne osobe, ali i policija i liječnici', kazao je Dingemanse.