Pagani Zonda Revolucion

Ovo je zadnja Zonda koju je Pagani proizveo!

Pagani se oprašta od fenomenalne Zonde s posebnim izdanjem 'Revolucion' jednako ako ne i više suludim nego što očekujemo od Zonde.

Evolucija vrste i revolucija konceptualne umjetnosti primijenjena na čistu brzinu... tako je Pagani Automobili opisao svoju posljednju verziju Zonde nazvanu Pagani Zonda Revolucion svojim klijentima i članovima obitelji na međunarodnom okupljanju Paganija - Vanishing Point 2013.

Pagani Zonda Revolucion je ultimativna proslava visokih performansi, tehnologije i umjetnosti primijenjena na trkaći automobil. Horacio Pagani i njegov tim stvorili su automobil koji je dizajniran tako da oduševi kako ljubitelje brze vožnje i česte posjetitelje trkaćih staza i kolekcionare automobila koji će rado odvojiti par kvadratnih metara u svojim garažama za ovakav egzotičan primjerak.

Mercedesov AMG motor isti je onaj kao pod poklopcem Zonde R, doduše uz par poboljšanja. AMG-ov 6.0-litreni V12 motor sada dostavlja 800 KS i 730 Nm okretnog momenta što rezultira omjerom snage i mase od 748 KS po toni. Ova beštija od motora uparena je sa 6-stupanjskim transverzalnim sekvencijalnim mjenjačem od magnezija koji vrši promjene stupnjeva prijenosa za 20 milisekundi.

Središnji monocoque izrađen je od kombinacije karbona i titanija zahvaljujući kojima se brojka na vazi zaustavila na nevjerojatno niskih 1.070 kilograma. Ovako jak i podosta lagan automobil ubrzava do 100 km/h ispod 3 sekunde uz maksimalnu brzinu od 380 km/h.

Kontrolu trakcije razvio je Bosch a ista nudi 12 različitih podešenja a uz unaprijeđeni ABS, ova dva sustava omogućavaju vozaču da prilagodi ponašanje automobila njegovom stilu vožnje ili željama.

►►►   Dokumentarac o nastajanju Pagani Huayra modela

Mnoge važne inovacije unesene su za optimizaciju aerodinamičkih osobina poput novih deflektora na prednjem poklopcu, kao i vertikalni stabilizator na stražnjem poklopcu. Pagani Zonda Revolucion također ima i DRS ili Drag-Reduction-System na stražnjem krilu. Ovaj sustav nudi dva načina rada a oba vozač može aktivirati u bilo kojem trenutku.

Ručno upravljanim sustavom kontrolira se putem DRS gumba na upravljaču. Stražnje krilo mijenja položaj za maksimalnu i minimalnu potisnu silu pri lateralnom ubrzanju od +/- 0.8 G i minimalnoj brzini od 100 km/h. Držanjem DRS gumba više od dvije sekunde aktivira se DRS koji zatim radi automatski prema algoritimima koje su razvili inženjeri iz Pagani Automobili u razvojnoj fazi projekta. Rezultat je automobil koji je uvijek brz i samopouzdan, koji se na bilo kojoj stazi na svijetu osjeća se kao kod kuće.

Brembo kočioni sustav uključuje nove, tehnološki napredne elemente razvijene na temelju inovacija iz Formule 1, poput CCMR diskova. S uštedom mase od 15 posto u odnosu na prijašnje CCM diskove (karbon-keramičke diskove), novi CCMR diskovi nude veću tvrdoću i nižu radnu temperaturu u ekstremnim voznim uvjetima na trkaćoj stazi. Takva svojstva doprinose dugotrajnosti diskova čiji je vijek trajanja produžen za četiri puta bez ikakvih znakova slabljenja i značajnog cjelokupnog povećanja kočione moći.

Pagani Zonda Revolucion, kao i sva druga stvorenja koja su ikada izašla iz ateljea u San Cesario sul Panaro, rađena je po mjeri. To je automobil koji savršeno spaja umjetnost i znanost, koji stvara savršenu simbiozu tehnologije, performansi i visoke estetike. Novo remek-djelo Horacija Paganija, Pagani Zonda Revolucion, dostojan je posljednji primjerak svoje vrste koji će koštati sukladno svom statusu, točnije 2.2 milijuna eura.

Obzirom da je slabija Zonda R prešla krug na Nurburgring Nordschleifeu za 6 minuta i 47 sekundi 2010. godine, vjerujemo da bi ga nova Zonda Revolucion mogla preći za 6:35.

Sve u svemu, ovo je sam vrh sportske auto industrije! U nastavku pogledajte video prilog prošle najjače Zonde R koja je napravila ludi krug na Nurburgringu!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme