Bilo je pitanje vremena kad će se japanski proizvođači automobila pridružiti svojim europskim kolegama i početi razvijati benzinske turbo motore za svoje 'mainstream' proizvode. Novi Civic Type R zapravo će biti prvi model na tržištu koji će koristiti jedan od Hondinih potpuno novih VTEC Turbo motora, točnije agregat obujma 2.0 litre s izlaznom snagom od preko 280 KS.
Novi Type-R ima masu od 1330 kg a za ubrzanje do 100 km/h će trebati nešto ispod 6 sekundi uz maksimalnu brzinu preko 240 km/h.
Obojan u mat crnu boju, Type R prototip temelji se na Honda Civic hatchback modelu s petora vrata. Honda je posvetila puno pažnje i aerodinamičkim svojstvima te posljedično i sportskom izgledu automobila koji će stoga karakterizirati proširenja lukova kotača sprijeda u kombinaciji s novim prednjim branikom, masivnim stražnjim krilom i stražnjim difuzorom okruženim duplim ispušnim cijevima sa svake strane.
►►► Pogledajte kako Honda Civic Type-R dahće za vratom vrhunskim sportskim jurilicama
Osim novog motora, Honda je doradila i određene komponente šasije hatchbacka s petora vrata, od ovjesa do proširenja tragova kotača, ugradnje elektroničkih pomoćnih sustava i ugradnje velikih Brembo kočnica koje se skrivaju iza 19-inčnih naplataka.
Alfa i omega Honde, izvršni direktor Takanobu Ito, rekao je da je njihov cilj potući postojeći rekord za najbrži krug na Nurburgringu u klasi serijskih hatchback automobila s prednjim pogonom. Da se podsjetimo, taj rekord i dalje drži Renault Megane 265 Trophy s 265 KS s prolaznim vremenom od 8:07:97.
Kao što je i za očekivati, unutrašnjost Type R-a ima sve ono što se traži od sportskog hatchbacka. Istaknut gumb za paljenje motora, središnje smješten brojač okretaja, sportska školjkasta sjedala i bucmast kožni upravljač u primjereno sportskom tonu.
Za kraj samo možemo reći.........jedva čekamo da novi Civic Type R krene u serijsku proizvodnju!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.