Leon Sport Coupé

SEAT je službeno predstavio novi Leon SC model, hatchback s troja vrata koji će javnost moći premijerno uživo pogledati na ženevskom auto salonu sljedećeg mjeseca.

SEAT Leon SC ( Sports Coupé) najnovije je utjelovljenje SEAT-ovog dizajnerskog jezika u formi hatchbacka s troja vrata. I dalje jednako praktičan za svakodnevnu vožnju, novi Leon SC biti će najveći sportaš u SEAT-ovoj modelskoj ponudi koji će donositi kombinaciju lijepog izgleda i funkcionalnog interijera.

Novi SEAT Leon SC proizvod je najnovijih tehnoloških rješenja te će uz inteligentne pomoćne sustave, sistematske mjere za snižavanje mase vozila i najnovije generacije motora nuditi i vrhunski infotainment sustav. Šasija je podešena s ciljem postizanja savršene ravnoteže ne bi li bila udobna u svakodnevnoj vožnji te istovremeno sposobna za pružanje kvalitetne vozne dinamike.

U usporedbi s Leon modelom s petera vrata, međuosovinski razmak novog Leon SC-a kraći je za 35 milimetara. Istovremeno, specifičan oblik i konture prozora čiji je donji rub još više pomaknut prema dolje, vizualno produžuju automobil ukupne dužine 4.23 metara. To novom Leon SC modelu daje sportski i moćan izgled a i dalje unutar kompaktnih dimenzija.

Novi SEAT Leon SC biti će lansiran na tržište s nizom potentnih i učinkovitih TDI i TSI motora pri čemu svi dolaze s izravnim ubrizgavanjem i turbo punjenjem a postavljeni su za brzo ugrijavanje i nisku internu frikciju.

Najmanji potrošać dolazi u obliku 1.6-litrenog TDI motora opremljenog sa Start/Stop sustavom i Energy Recovery sustavom čime je prosječna potrošnja goriva tek 3.2 l/100km uz prateće emisije CO2 od tek 99 g/km. Veći, 2.0-litreni TDI novom Leonu SC daje pristojnih 150 KS i 320 Nm okretnog momenta uz potrošnju od tek 3.4 l/100km i emisije CO2 od 106 g/km.

Ponuda benzinaca s Leon SC modelom počinje s 1.2-litrenim TSI motorom sa 105 KS koji pak donosi prosječnu potrošnju goriva od 4.1 l/100km što je izuzetno nisko za benzinski motor ovakve izlazne snage. Sljedeći u ponudi je 1.4-litreni TSI motor sa 140 KS i 250 Nm okretnog momenta opremljen Start/Stop sustavom i Energy Recovery sustavom kao dio osnovne opreme dok je prosječna potrošnja u ovom slučaju 4.3 litre a emisije CO2 119 g/km, dakle ispod granice od 120 g/km. Najjači benzinac u ponudi,barem do izlaska Cupre, je 1.8-litreni TSI motor sa 180 KS i 250 Nm okretnog momenta.

Ovisno o odabiru motora, prijenos dolazi u obliku ručnog 5-stupanjskog ili 6-stupanjskog mjenjača dok će u ponudi biti i kompaktan i lagan DSG automatski mjenjač s dvije spojke. Isti ima šest ili sedam stupnjeva prijenosa koje mijenja nevjerojatnom brzinom i preciznošću a usto donosi dodatne uštede u potrošnji goriva.
 

►►►   Sport i elegancija – novi SEAT Toledo

►►►   SEAT izbacio Ibiza CUPRA Concept

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.