Iako novom GTI modelu ni u serijskom obliku ne manjka snage koja kod Performance verzije doseže 230 KS, inženjeri iz Volskwagena za ovogodišnji su se Wörthersee odlučili malo više zabaviti. Njihova najnovija igračka zove se ''Design Vision GTI'' koncept koji dostavlja čak 503 KS dostupne pri 6.500 o/min.
Vanjski izgled Design Vision GTI koncepta osmišljen je s ciljem da posluži kao naznaka budućeg dizajna GTI modela a bilo bi izvrsno kada bi to stvarno bilo tako, posebice vezano za specifičan izgled C stupa koji je odmaknut od karoserije da bi se prema kraju elegantno stopio u značajno proširene stražnje branike.
Od serijskog modela razlikuje se po novoj prednjoj masci s LED svjetlosnim sklopovima, prednjem spliteru i upečatljivim manjim aerodinamičkim krilcima u crnoj boji. Automobil također ima i novi stražnji branik te 20-inčne alu naplatke iza kojih se skrivaju karbon-keramičke kočnice s crvenim kočionim kliještima.
Iako performansno nije toliko dojmljiv kao GTI W12 Concept iz 2007. godine, Design Vision GTI ima puno toga za ponuditi. Baš kao i motor pod poklopcem serijskog GTI modela, konceptni automobil ima TSI motor s turbo punjenjem i izravnim ubrizgavanjem, ali u ovom slučaju 3.0-litreni V6 umjesto standardnog 2.0-litrenog četverocilindričnog motora, te dva turbo punjača. Ovaj V6 TSI motor razvija 500 Nm dostupnih već od vrlo niskih 2.000 o/min dok je maksimalan okretni moment od 560 Nm dostupan od 4.000 o/min. Ukupna snaga iznosi 503 KS dostupnih pri 6.500 o/min.
Sva ta snaga i okretni moment prenose se na sva četiri kotača putem proizvođačeva DSG mjenjača. S ovakvim pogonskim sklopom i posebno tuniranom šasijom, Design Vision GTI samo čeka da izađe na trkaću stazu i pokaže što može. Na ravnici će ubrzanje od 100 km/h postići za impresivnih 3.9 sekundi a maksimalna brzina iznosi okruglih 300 km/h.
U interijeru je uklonjeno mnoštvo prekidača, gumbiju i raznih drugih nepotrebnih kontrola dok je središnji greben oštrije ukošen prema vozaču a stražnja sjedala zamijenio je "rollbar". Tu se našao i prekidač za gašenje ESP sustava i aktivaciju sustava protiv požara a u A stup je čak ugrađena i kamera koja može snimati vozača na djelu ili stazu ispred vozila kako bi se ova trkaća ljepotica zabilježila na djelu.
Lijepo je vidjeti da Volkswagenovi inženjeri ni ove godine nisu razočarali s još jednim prelijepim konceptom a ako je ovo doista naznaka izgleda budućeg serijskog Golf GTI-a, jedino što možemo reći jest: Jedva čekamo!
►►► Otkrivena sedma generacija popularnog GTI-a
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.