Iako su prezentacije novih automobila glavni dio svakog auto showa, u trenucima pauze od proizvođača se mogu saznati svakakve zanimljive informacije o njihovim ostalim planovima.
Očekivano, najviše se govorilo o filozofiji elektrifikacije i tehnologiji samovozećih automobila, u koju je posljednjih mjeseci posebno uključen Volkswagen. Najave novih hibridnih i električnih SUV-ova već su stara vijest, no novost je potpuno električna luksuzna limuzina s dometom većim od 600 km, koja bi se trebala smjestiti na vrhu game i zamijeniti nekadašnji Phaeton. Predstavljanje je zakazano za Ženevski auto show sljedeće godine.
Sličnu politiku vode i u Porscheu koji bi uskoro na ceste trebao pustiti testne verzije 590 konja snažnog modela na struju naziva Mission E. Govori se kako bi električni ekvivalent Panameri do 100 km/h ubrzavao za 3,5 s te imao domet od 500 km, a cijenom između 80 i 100.000 eura trebao bi prijetiti Teslinim najsnažnijim modelima.
Ni Bavarci ne kaskaju za ostalima kada su u pitanju ekološka vozila, štoviše konceptom i Vision Dynamics najavljuju treći električni model koji bi trebao imati naziv i5 i u obliku limuzine s proizvodnih traka krenuti silaziti 2020. godine.
Samo godinu dana kasnije „i“ paletu automobila popunit će model nalik sadašnjem konceptu iNext koji će zasigurno biti neka vrsta SUV-a.
Međutim, do 2020. ima još dosta vremena, stoga je BMW jedan dio tog vremena odlučio popuniti proizvodnjom Competition paketa za novi M5, što znači serijske keramičke kočnice i više sportski naglašen ovjes.
Ekipa iz Stuttgarta u razgovorima se više orijentirala na sljedeću godinu kada ih očekuje predstavljanje brojnih potpuno novih i redizajniranih modela.
G-klasu i C-klasu Mercedes je odlučio decentno dotjerati i obogatiti ih sustavima sigurnosti posljednjeg datuma, dok će CLA, CLS i Sprinter dobiti nove generacije.
Od dosad neviđenih modela možemo očekivati četverovratni AMG GT kao zamjenu za sadašnji CLS 63 AMG.
Iz alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi stižu veliki i poprilično skupi planovi. Zajedničkim snagama namjeravaju uložiti oko 10 milijardi eura u unaprjeđenje i razvoj novih proizvodnih platformi na kojima će do 2022. niknuti 12 električnih vozila i čak 40 modela koji će imati određenu razinu samovozeće tehnologije.
Za zadržavanje titule najvećeg proizvođača automobila na svijetu ovakve investicije su nužne.
Šećer dolazi na kraju, a Bugatti ga je ovoga puta posebno zasladio. Netom što su Francuzi Chironom ubrzali do 400 km/h i zatim zakočili do nule u samo 42 sekunde, krenuli su razmišljati o nasljedniku. A prema riječima glavnog čovjeka u tvrtci - Wolfganga Durheimera – smjer u kojem će se razvijati sljedeći automobil, morat će biti određen već 2019.
Dakako, bez ikakvih kompromisa, izrađen od najboljih materijala i revolucionarne tehnologije.