Bilo je pitanje vremena kada će Ford i svom gradskom hatchback modelu Focusu dati novu Aston Martin rešetku. Postojeća generacija Ford Focusa ušla je u treću godinu proizvodnje što znači da je pravi trenutak za mali facelift.
Osim nove rešetke, na redizajniranom prednjem kraju smjestili su se i novi svjetlosni sklopovi i novi branik. Promjene nisu toliko dramatične na stražnjem kraju gdje su svjetlosni sklopovi zadržali svoj oblik iako se čini da su tanji nego prije uz pomalo izmijenjenu grafiku. Top model u ponudi s oznakom ST zahvatiti će iste stilske promjene iako će, očekivano, nositi agresivniji izgled uz dorade na upravljačkom sustavu, šasiji i ovjesu.
Promjene su zapaženije u izgledu unutrašnjosti automobila gdje nailazimo na redizajniran središnji greben s manje gumbiju i cjelokupno pročišćeniji izgled dok je upravljač također nov. Za očekivati je da će na raspolaganju biti novi infotainment sustav iako za detaljnije informacije treba pričekati službene podatke iz Forda
Što se tiče motorizacijskih opcija, osviježeni Focus nuditi će se s istim motorima kao i postojeći modeli iako Ford planira uvesti i 1.5-litreni EcoBoost benzinski motor uz 1.5-litreni dizelaš. Također valja spomenuti da će postojeći motori biti dodatno unaprijeđeni u smislu smanjenja emisija CO2 i poboljšane učinkovitosti potrošnje goriva.
Izlazna snaga četverocilindričnog 2.0-litrenog EcoBoost motora za model ST ostati će na 250 KS uz 360 Nm okretnog momenta.
Paprena Ford Fiesta ST sa 235 KS
Plavi Oval navodno radi i na hibridnoj plug-in verziji Focusa kojima najvjerojatnije planiraju odgovoriti na nedavno predstavljen Golf GTE a isti bi se trebao temeljiti na hibridnoj tehnologiji koja se koristi u plug-in C-MAXu.
Sve ostale podatke i tehničke specifikacije saznat ćemo kroz par dana na ženevskom auto salonu a do tada uživajte u foto galeriji!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.