Održavanje salona automobila u Parizu i Frankfurtu izmjenjuje se iz godine u godinu, a tradicija će se u aktualnoj godini nastaviti u Njemačkoj, gdje nas, bez obzira na rastući trend odustajanja marki od nastupanja na događajima poput ovog, čeka bogata lista novih modela.
Najave novih modela stižu svakim danom i prema prvim informacijama, u centru pozornosti svakako će biti SUV modeli, posebice oni manjih gabarita, namijenjeni za grad, kojih od 16. do 24. 9., koliko traje salon u Frankfurtu, neće nedostajati. Hyundai će u tom segmentu prikazati Konu, Kia Stonica, Seat Aronu te Škoda model Karoq, a i premium svijet će dobiti dašak britanskog luksuza kroz Jaguar E-Pace. Nastavno na to, u D segmentu SUV-a Honda priprema potpuno novi CR-V, koji možemo očekivati u benzinskoj i hibridnoj verziji, a BMW će otkriti X3, uključujući i sportsku verziju M40i s twin turbo benzincem snage 355 konja. Volkswagen još uvijek skriva podatke novog Touarega no ono što ćemo u Frankfurtu vidjeti biti će dosta duže i šire od postojećeg modela.
Jednaku, ako ne i veću zainteresiranost prosječnih kupaca, zadobit će šesta generacija Volkswagen Pola, jednog od omiljenih gradskih modela, koji platformu dijelu s novom Seat Ibizom i koji prednjom maskom nagovještava izgled Golfa 8.
S druge strane, oni vrele krvi doći će na svoje s čak dva vatrena kompakta – Hyundaijem i30 N na čijem razvoju je radio bivši čovjek BMW-ovog M odjela te Renaultom Méganeom RS od kojeg mnogi očekuju mnogo, a posebice rušenje Honde Type R kao najbržeg automobila s prednjim pogonom na Nürburgringu.
Dakako, „njemačko sveto trojstvo“ je neizostavno na Frankfurtskom salonu, stoga valja spomenuti da je Audi pripremio, prema njihovim riječima, tehnološki najnapredniji automobil na svijetu koji broji čak šest ekrana i 41 sigurnosni sustav, a nosi dobro poznato ime – A8. S bavarskog dijela Njemačke, uz navedeni X3, stižu prvi M5 s pogonom na sve kotače u povijesti, GT verzija serije 5 ima novi spin i postaje serija 6 GT te i8 Roadster koji će konačno kupcima omogućiti slušanje „razornog“ zvuka električnog motora tijekom prolaska tunelom.
Podjelite s nama kojem se modelu najviše veselite na: AUTO BILD HRVATSKA
Posljednji od trojke je Mercedes koji ima svjetlu elegantnu stranu i mračnu AMG, a na jesen će prikazati „legalni F1 bolid“ Project One koji iz 1,6-litrenog V6 motora izvlači 1020 KS, zbog čega će svakih 50.000 km morati ići na potpuno preslagivanje. Pored ovoga i novi Porsche GT2 izgleda dosadno, koji će se, usput rečeno, također znojiti pod reflektorima jednog od paviljona.
Stoga ako niste mogli iskoristiti godišnji u ljetnim mjesecima, imate odličan razlog za potrošiti ga na jesen i prisustvovati možda jednom od posljednjih izdanja IAA-e.