Novi E-Pace bit će manji od svoje SUV braće i-Pacea i F-Pacea, provjeravamo koliko se potencijala skriva u novom premium proizvodu


Novi E-Pace manji je svoje SUV braće i-Pacea i F-Pacea. Evo koliko se potencijala skriva u malom premium pakiranju.

U čije dvorište upada ova metalna zvjerka?
Razlog za strah imat će modeli poput BMW X1(4.439 mm) i Audija Q3(4.388 mm), a to otkrivaju i E-Paceove proporcije od 4.345 mm u duljinu. Preporoditelji Jaguara unazad par godina jasno daju do znanja tko im je konkurencija, stoga nisu ni čudne hrabre najave kako upravo gledamo u budući najprodavaniji model Jaguara.

Još jedan SUV za šoping centar ili mogu s E-Paceom mirne duše u blato?
Blato apsolutno da! Novi „Jag“ razvijen je na D8 platformi, istoj onoj na kojoj se vozi Land Rover Discovery Sport. Također, Britanci nisu ništa prepuštali slučaju pa su novi model testirali u pustinjskim područjima oko Dubaija, na ledu u Švedskoj, dok se vozna dinamika usavršavala na poligonima na Nürburgringu i Nardu. Ova mačka rado će se uprljati u blatnjavoj kaljuži.

Unutrašnjost je zavodljivo mačkasta kao i u ostalim Jaguarima?
Zavidna razina prostranosti ponudit će dovoljno komocije za pet ljudi, dok će za torbe i kofere biti 577 litara prtljažnog prostora. Ako ste upoznati s novom gamom vozila koja nose Jaguarovu oznaku, onda će vam biti poznato vozačko okružje koje donosio E-Pace. U oči odmah upada i 12.3 inča veliki TFT digitalni kokpit dostupan u doplati, a svojim vlasnicima će ponuditi navigaciju u 3D prikazu. Tu je još napredniji „Head-up display“ koji će brojne informacije vozaču predočiti na vjetrobranskom staklu, baš kao i središnje smješteni zaslon osjetljiv na dodir od 10 inča. Izoliranost i osjećaj ugode ovdje je na visokoj razini, a sve još dobiva na cijeni kada znate da vam Jaguar donosi cijeli niz sigurnosnih sustava, korisnih u kojem god okružju da se nalazili.

Predstavljen Jaguar E-Pace
Slika: Jaguar

Hoće li zadržati motore koji se nalaze u drugim Jaguarima?
Gotovo sve. Najzanimljiviji kupcima bit će dizelski dvolitreni motor snage 150 KS, a dolazit će samo s pogonom na prednje kotače. Snažniji dizelaši i s pogonom na sva četiri kotača bit će izvedbe od 180 i 240 KS s 9-stupanjskim automatskim ZF mjenjačem. Dvolitreni benzinci imaju 250 i 300 KS. Već zamišljamo potonjeg u First Edition izvedbi ili R-Dynamic paketu.

Cijena E-Pacea u Hrvatskoj?
Prerano je govoriti o tome. No ako ćemo neku paralelu povući s najavljenim cijenama na europskim tržištima, mali Jaguarov SUV započinje svoju priču s 260.000 kuna. Možemo slobodno reći, kako hrvatski trgovac Jaguarima ima vrlo zanimljiv model za domaću publiku koja voli SUV-ove.