Euro NCAP objavio rezultate za dva nova automobila i nagrade za napredne sustave

Nakon dva Euro NCAP testiranja i HAK-ovog testa dječjih autosjedalica prošlog mjeseca napravili smo kratki pregled zadnjih rezultata.

Nedavno smo dobili nove rezultate Euro NCAP testiranja te su uz to objavljeni i dobitnici NCAP nagrade za napredne sustave u automobilu. Tako su Citroën C4 Picasso i Honda CR-V oba osvojila maksimalan rezultat od 5 zvjezdica u svim kategorijama.

Nadalje, Euro NCAP također je dodijelio i dvije nove Euro NCAP Advanced nagrade za sustave autonomnog kočenja u hitnim slučajevima i to za Mitshubishi Forward Collision Mitigation sustav koji je dostupan s Mitsubishi Outlanderom testiranim 2012. godine te FIAT City Brake Control sustav koji je dostupan kao dodatna opcija s FIAT Panda i 500L modelima.

Od prošlih testova spomenimo novi kombi iz Mercedes-Benza, Citan, koji baš i nije sjajno prošao na testovima pasivne i aktivne sigurnosti. S tek nekoliko bodova koje je dobio zahvaljujući elektroničkoj kontroli stabilnosti, novi kombi/MPV koji se temelji na Renault Kangoou nije se izdvojio od ostatka konkurencije u klasi koja inače nije poznata po velikoj razini sigurnosti putnika te je na kraju dobio razočaravajuće tri zvjezdice.

Od 2013. godine, Euro NCAP kupcima pruža informacije i o izuzetno velikom broju dječjih sjedalica dostupnih na europskom tržištu. Za svaki novi model koji testiraju, Euro NCAP objavljuje detalje o ugradnji i kvaliteti dječjih sjedalica koje bi trebale pomoći roditeljima da učine najsigurniji odabir za svoju djecu.

►►►   Luksuzni automobili pali na novom crash testu!

Tu nam je nedavno pomogao i Hrvatski autoklub koji je objavio svoje rezultate testa 33 dječjih autosjedalica svih skupina težine, koje su testirane na sigurnost, jednostavnost korištenja, ergonomiju, čišćenje i završnu obradu te sadržaj štetnih sastojaka.

Ovog puta testiranje je na vrh izbacilo autosjedalicu Kiddy Phoenixfix Pro 2 iz grupe I za djecu od 9 do 18 kilograma ili otprilike od 1 do 4 godine koja je pokazala izuzetnu kvalitetu zasluživši maksimalne ocjene u svim kategorijama. Odmah do ove, našla se sjedalica Peg Perego Primo Viaggio SL & Isofix Base 0+1 iz grupe 0+ namijenjene djeci do 13 kilograma ili otprilike godinu i pol starosti.

Nakon dvije sjedalice koje su pokazale najviše i dobile najbolju moguću ocjenu u našem testiranju ili vrlo dobar, u skupini onih koje su ostale stepenicu niže s ocjenom dobar našlo se čak 15 autosjedalica, što znači i da je izbor proizvoda solidne kvalitete za roditelje ovdje prilično širok.

Samo jedna dječja autosjedalica ovog je puta pala na testiranju i zaradila negativnu ocjenu loše. Riječ je o sjedalici Babyauto Sinar koja je podbacila u više različitih kategorija – ocijenjena je nedovoljnim zbog velikog opterećenja pri bočnom sudaru te vrlo visokog udjela štetnih sastojaka, no nije se baš proslavila ni u pogledu zaštite pri frontalnom sudaru, sigurnoj montaži u vozilu, tvrdoći podstave i kvaliteti zatezanja pojasa. Sveukupno, nedovoljno za prolazak u testiranju.

U galeriji fotografija pogledajte sve rezultate testiranja dječjih sjedalica koje je napravio Hrvatski autoklub ili posjetite njihovu stranicu www.hak.hr
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme