Zender mnogi pamte iz 1980-ih i 1990-ih godina kao tuning tvrtku specijaliziranu za njemačke brendove kao što su VW, BMW i Mercedes-Benz. Međutim, Zender radi tuning pakete i za talijanske automobile.
Njihov najnoviji proizvod osmišljen je za FIAT 500 Abarth a krajnji rezultat njegove primjene je Abarth 500 Corsa Stradale Concept. Taj je automobil nekako uspio proći nezamijećen na Frankfurt Motor Showu što ne čudi obzirom na količinu premijera i konceptnih studija koje se svake godine pojavljuju na tom međunarodnom auto salonu, te smo stoga odlučili ispraviti tu nepravdu.
Zender je htio pokazati što se sve može napraviti kada se doda malo ekstra karaktera popularnom talijanskom gradskom mališanu. Novi 'body kit' ne samo što daje malom FIAT-u agresivniji izgled već su svi dodaci za karoseriju izrađeni od ultra-lakih karbonskih vlakana što je i više nego primjereno za automobil koji nosi ime Corsa Stradale (u grubom prijevodu 'ulične utrke').
Paket se sastoji od aerodinamičkih dodataka od karbonskih vlakana, potpuno novi prednji kraj koji spaja masku, poklopac motora i prednji dio proširenih lukova kotača, izražajne bočne pragove, stražnji spojler, masivne stražnje lukove kotača i vrlo osebujnu kombinaciju stražnjeg branika i difuzora.
U unutrašnjosti se također mogu primijetiti određene promjene, iako suptilne, u obliku dvobojnih kožnih presvlaka s dekorativnim prošivima, posebnih sportskih sjedala, osvijetljenih ulaznih pragova i novih papučica od nehrđajućeg čelika.
A sada ono najbitnije, pogoski agregat. Sasvim primjereno, Zender je napravio veliko povećanje snage a to je ostvario ugradnjom većeg turbo punjača, modificiranih klipova i bregastih osovina, revidiranog sustava ubrizgavanja goriva s većim regulatorom pritiska punjenja goriva ali i dorađenim sustavom upravljanja radom motora i dodatkom ispušnog sustava od nehrđajućeg čelika.
►►► FIAT 500 sa stražnjim pogonom i 230 KS
Rezultat je 240 KS i okretni moment od 335 Nm što je prilično impresivan rezultat za mali 1.4-litreni četverocilindrični turbo motor. Ovo nas odmah baca u 90-te kad smo slinili za Unom Turbo i.e. s nabrijanim malim motorom.
Tako opremljen, Zender Corsa Stradale do stotke ubrzava za 6.5 sekundi što je poboljšanje od 0.7 sekundi u odnosu na serijski Abarth. Ubrzanje od 0-200 km/h postiže za 24.7 sekundi te ubrzava do krajnjih 232 km/h.
Novi podesivi sportski ovjes i 18-inčni naplatci omotani 215/35 ZR 18 Pirelli P Zero Black performansnim gumama koji jedva stanu u lukove kotača dodatno naglašavaju ionako agresivan i moćan stav malog gradskog mališana sa srcem čistokrvnog trkaćeg automobila.
Trenutno nema glasa o proizvodnoj verziji Abarth 500 Corsa Stradale koncepta ali nadamo se da će promijeniti mišljenje i staviti u ponudu ovu vrhunsku preradu za FIAT 500 Abarth model. Uživajte u velikoj foto galeriji!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.