Citroen nastavlja sa svojom ofenzivom uvođenja novih proizvoda predstavljanjem nove generacije Grand C4 Picasso modela, jedistveno dizajniranog monovolumena s tri reda sjedala koji bi se trebao izdvajati u pripadajućoj klasi po harmoničnom odnosu izdašne prostranosti u unutrašnjosti i fluidno oblikovane karoserije izvana.
Novi Grand C4 Picasso koristi sve dobrobiti nove EMP2 platforme te donosi najbolju kombinaciju svestranosti upotrebe, prostranosti putničkog prostora i pristupačnosti. Nova generacija moći će se pohvaliti i rekordno niskim emisijama CO2 pri čemu će najštedljiviji model ispuštati samo 98 g/km. S novom generacijom francuski brend uvodi i potpuno novu BlueHDi tehnologiju motora s verzijom koja razvija 150 KS i emitira tek 110 g/km CO2.
Novi model iste je dužine kao i svoj prethodnik (4.590mm) ali zahvaljujući spomenutoj platformi PSA grupe zvanoj Effiecient Modular Platform 2 ili EMP2, međuosovinski razmak rastegnut je na 2.840mm. S najdužim međuosovinskim razmakom u klasi, novi Grand C4 Picasso svojim će vlasnicima tako moći ponuditi još više svestranosti upotrebe s trećim redom sjedala koja se mogu u potpunosti ukloniti za povećanje obujma prtljažnika.
Više će prostora biti i u putničkom prostoru s količinom prostora u drugom i trećem redu sjedala vodećom u ovoj klasi vozila. Optimiziran je i olakšan ulazak u vozilo, posebice pristup trećem redu sjedala. Volumen prtljažnog prostora donosi povećanje od 69 litara u odnosu na prethodnika sa standardnih 645 litre te maksimalno 700 litara s drugim redom sjedala maksimalno povučenim prema naprijed.
►►► Luksuz u izvedbi Citroëna – koncept Numero 9
Unutrašnjost je prenesena iz C4 Picasso modela što znači da je i Grand verzija prilično lijepo opremljena sa brušenim kromiranim detaljima, ukrasnim površinama u sjajno crnoj boji i ambijentalnim LED osvijetljenjem. Novi model također ima i panoramski krov te jedne od ponuđenih 16-, 17- ili 18-iničnih alu naplataka.
Novi Citroen Grand C4 Picasso pogoniti će jedan od dizelskih ili benzinskih motora koje redom odlikuju učinkovita potrošnja i niske emisije CO2, u skladu s Euro 6 normama, zahvaljujući tzv. Selective Catalytic Reduction sustavu, jedinoj tehnologiji kojom se uspijeva ozbiljno smanjiti emisija dušikovih oksida i to za 90 posto uz prateće smanjenje emisija CO2. Rezultat je izvanredna ravnoteža performansi i učinkovite potrošnje goriva za ovu klasu vozila.
Najjači agregat u ponudi nudi maksimalnih 150 KS s pratećim emisijama od tek 110 g/km CO2 kod verzije s ručnim mjenjačem te 117 g/km za verziju opremljenu najnovijom generacijom proizvođačeva automatskog mjenjača.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.