BMW predstavio drugu generaciju X6 modela

BMW je službeno predstavio novi X6 crossover model koji bi na europskom tržištu u prodaju trebao stići u prosincu.

Što god netko mogao reći o BMW X6 modelu, pri čemu su kritike uglavnom usmjerene na njegovu strmu liniju krovišta i činjenicu da pokušava biti sve a da zapravo ne uspijeva do kraja u ničemu, ova serija dokazala se u onome što se broji – u prodajnim rezultatima.

Naime, otkad je X6 crossover lansiran na tržište 2008. godine, prodalo se gotovo 250.000 jedinica ovog osebujnog modela. BMW je smatrao da je njihova formula s X6 modelom toliko uspješna da su stvorili čak i manju verziju istoga pod oznakom X4, a sada, na tržište stiže i druga generacija X6 crossovera.

Poput svog prethodnika, redizajnirani model usvaja sportski vanjski izgled pri čemu stilski dojam prednjači pred funkcionalnošću. Unatoč tome, novi X6 donosi unaprijeđene aerodinamičke karakteristike te još bogatiju standardnu opremu.

BMW kaže da je novi X6 model 32mm duži, 6mm širi te 33mm viši u odnosu na aktualni model što znači da mjeri 4.909mm u dužinu, 1.989mm u širinu te 1.702mm u visinu. Međuosovinski razmak ostao je isti pri 2.933mm.

Nakon koncepta BMW izbacio proizvodni X4 model

Putnički prostor nalikuje na onaj X5 modela te dolazi opremljen sa sportskim upravljačem, Dakota kožnim sjedalima te iDrive infotainment sustavom s ekranom do 10.25 inča. Novi model dobiva 10 litara više prtljažnog prostora s ukupno 580 litara sa svim sjedalima u uspravnom položaju te dodatnih 75 litara sa spuštenim sjedalima, točnije sveukupno 1.525 litara, pri čemu se sjedala spuštaju o omjeru 40:20:40.

U planovima je i M Sport varijanta koja će se isticati po svom aerodinamičkom paketu dodataka za vanjski dio vozila, mat aluminijskoj rešetci te 19-inčnim ultralakim alu naplatcima. Model će također imati i unaprijeđeni interijer, adaptivni M ovjes i automatski podešavajući zračni ovjes na stražnjem kraju.

Novi X6 na tržište će biti lansiran u prosincu dok će u početku na odabir kupcima biti ponuđeno tri modela koji će svi biti upareni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača u sklopu standardne opreme, počevši s xDrive 30d modelom sa 258 KS koliko dostavlja 3.0-litreni redni šesterocilindrični dizelski motor koji do stotke ubrzava za 6.7 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 230 km/h.

Europljani će moći odabrati i M50d model s tri-turbo 3.0-litrenim rednim šesterocilindričnim dizelskim motorom koji dostavlja 381 KS i 740 Nm okretnog momenta. To je dovoljno da katapultira crossover model do 100 km/h za 5.2 sekunde dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h. Kombinirana potrošnja tri-turbo jedinice jest 6.6 l/100km.

Od benzinaca tu je xDrive 50i sa 450 KS koji pod poklopcem udomljuje 4.4-litreni bi-turbo V8 benzinac sposoban za ubrzanje od 0-100km za 4.8 sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h.

U proljeće 2015., BMW će popuniti ponudu s xDrive 35i benzincem s 306 KS, te xDrive 40d dizel varijantom sa 313 KS. Kasnije će BMW uvesti i X6 M model s V8 jedinicom s bi-turbo punjenjem koja će dostavljati dobrano iznad 550 KS.

Unatoč svim tim novim opcijama i elementima, bavarski brend kaže da će novi X6 za 2015. pokazivati 40 kg manje na vazi u odnosu na svog prethodnika zahvaljujući inteligentnoj kombinaciji ultralakih materijala poput aluminija, magnezija i termoplastike.

Cijene će biti objavljene kasnije tijekom godine a do tada uživajte u velikoj foto galeriji koju smo pripremili za vas!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme