Amerikanci poludili za novom najjačom Corvettom

Ovogodišnji NAIAS u Detroitu bio je odabrano mjesto službenog predstavljanja još jednog novog modela, ovoga puta domaće proizvodnje, nove Corvette Z06.

Chevrolet je napokon predstavio trenutno najjači model Corvette, dobar stari Z06 model koji je javnosti službeno predstavljen na NAIAS salonu koji se ovih dana održava u Detroitu. Nova performansna verzija Corvette Stingray donosi nekoliko iznenađenja.

Za početak tu je novi opaki aerodinamički paket koji se sastoji od prednjeg splitera, bočnih pragova, većeg stražnjeg spojlera i još ponekih elemenata pri čemu su svi izrađeni od karbonskih vlakana. Chevrolet nudi i Z07 Performance paket orijentiran ka pružanju trkaćih performansi a isti donosi jedinstvene komponente za povećavanje potisnih sila te Michelin Pilot Super Sport Cupe gume za još bolji 'grip' i Brembo karbonske kočnice s keramičkom matricom.

Druga bitna stavka kod novog Z06 modela je pogonski agregat a to je potpuno novi 6.2-litreni V8 LT4 motor opremljen s 1.7-litrenim Eaton superpunjačem i intercoolerom. Sa sustavom izravnog ubrizgavanja, deaktivacijom određenog broja cilindara i kontinuirano varijabilnim radom ventila, spomenuta pogonska jedinica uparena je sa 7-stupanjskim ručnim mjenjačem dok je u ponudi i novi 8-stupanjski automatik. Spomenuti agregat sposoban je za najmanje 625 KS i 861 Nm okretnog momenta.

1.7-litreni Eaton R1740 TVS superpunjač vrti se i do 20.000 okretaja u minuti što je 5.000 o/min više od superpunjača koji potpomaže rad LS9 motora pod poklopcem Corvette ZR1.

Novi Z06 smjestio se na 19-inčne alu naplatke omotane P285/30ZR19 gumama na prednjem kraju dok su na stražnjem kraju 20-inčni naplatci s gumama dimenzija 335/25ZR20. Biti će ovo i prvi Corvette Z06 s otklonjivim krovnim panelom izrađenim od karbona čime je povećana strukturalna rigidnost vozila za 60 posto dok bez istoga taj postotak iznosi tek oko 20 posto.

►►► Chevrolet Corvette slavi 60. rođendan

Chevroletovi inženjeri morali su proširiti branike novog Z06 za čak 56 mm sprijeda i 80 mm straga ne bi li isti mogli udomiti veće gume čime su ujedno podarili automobilu širi i niži stav koji dodatno naglašava i jedinstven stražnji kraj. Agresivan izgled stražnjeg kraja Z06 modela između ostalog odlikuje dizajn svjetlosnih sklopova koji su razmaknuti za dodatnih 7 centimetara i pomaknuti više prema rubovima branika.

U unutrašnjosti kupci će moći očekivati jedinstvene kombinacije boja i upravljač s ravnim dnom te dva odabira sjedala, udobna GT sjedala ili Competition Sport sjedala s agresivnijom bočnom potporom.

Chevrolet još uvijek ne otkriva točne podatke o performansama automobila kao ni cijene, ali novi Z06 trebao bi stići u prodaju krajem godine.

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.