Amerikanci napokon predstavili novu Corvettu

Nakon brojnih teasera i neslužbenih informacija, Chevrolet je uoči auto sajma u američkoj prijestolnici domaće auto-industrije odlučio i službeno pokazati novu Corvettu Stingray.

Sedma generacija Corvette nedvojbeno će biti jedna od glavnih atrakcija na NAIAS sajmu u Detroitu koji je službeno upravo jučer otvorio vrata i traje do 27. ovoga mjeseca. A da će novi model biti nešto doista fantastično možemo deducirati iz same činjenice da nosi dodatni naziv Stingray koji je oduvijek rezerviran samo za najbolje modele.

Potpuno nova Corvetta Stingray dijeli tek dva elementa s prethodnom generacijom Corvette. S potpuno novim okvirom i šasijom, novim pogonskim sklopom i pratećom tehnologijom kao i novim dizajnom eksterijera ali i interijera, nova, sedma generacija obećava još bolji, tehnološki napredniji i moderniji Stingray.

Interijer je okupan u najkvalitetnijoj koži i ukrašen elementima od pravog karbona i aluminija a kupci će moći birati između dva tipa sjedala od kojih oba imaju ultra-laki okvir od magnezija za izvrsnu potporu i udobnost u vožnji a tu je, naravno, i 8-inčni podesivni infotainment ekran.

Napredna tehnološka rješenja ukljujučuju Drive Mode Selector s pet načina rada koji prilagođavaju čak 12 parametara s ciljem prilagođavanja voznih karakteristika samom vozaču i uvjetima na cesti, zatim novi 7-stupanjski ručni mjenjač s Active Rev Matching funkcijom koja predviđa kada će biti potrebno promijeniti stupanj prijenosa.

Snagu dostavlja novi 6.2-litreni LT1 V8 motor s izravnim ubrizgavanjem i kontinuiranim varijabilnim radom ventila koji razvija otprilike 450 KS (336 kW) i 609 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući manjoj ukupnoj masi vozila i unaprijeđenim performansama, nova Corvetta Stingray trebala bi do stotke ubrzati za manje od četiri sekunde uz prateću potrošnju (na otvorenom) od oko 9 l/100km što je zapravo nevjerojatno uzimajući u obzir veliki obujam motora i izlaznu snagu. Čini se da trend 'downsizinga' još nije zahvatio sjevernoamerički kontinent te samo možemo pretpostaviti moćan zvuk koji će dopirati iz ispušnih cijevi ove zvijeri na kotačima.

►►►   Chevrolet Corvette slavi 60. rođendan

►►►   Chevrolet Corvette Centennial Edition

Ultralaki materijali od kojih je izrađen poklopac motora ali i pomično krovište korišteni su i za izradu branika, vrata i panela na stražnjem kraju dok tzv. 'carbon-nano' paneli podvozja i novi aluminijski okvir pomažu u postizanju optimalne raspodjele mase od 50:50 koja je jedan od ključnih čimbenika u postizanju optimalnog omjera mase i snage.

Aerodinamički oblikovan eksterijer s LED osvijetljenjem svojim konturama i karakteristikama omogućava niski otpor zraka za učinkovitiju potrošnju ali i bolju stabilnost i upravljivost, elemente vrlo važne kod dinamičnije vožnje prilikom koje se maksimalno iskorištava performansni potencijal automobila.

Opcionalni Z51 Performance paket za trkaću stazu donosi elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, dry-sump sustav uljnog podmazivanja sa suhim koritom, integriran sustav hlađenja kočionog sustava, diferencijala i prijenosa, te jedinstven aerodinamički paket koji dodatno unapređuje stabilnost vozila pri većim brzinama.

Nova Corvetta Stingray proizvoditi će se u GM-ovom proizvodnom pogonu u Bowling Greenu koji je prošao temeljitu modernizaciju vrijednu 131 milijun dolara uz dodatnih 52 milijuna dolara vrijedan moderniziran pogon za proizvodnju karoserija gdje se između ostalog proizvodi i novi aluminijski okvir koji se po prvi puta u cjelosti proizvodi unutar četiri zida GM-a.

Nova Corvetta Stingray u prodaju kreće u jesen ove godine po još neobjavljenoj cijeni a do tada uživajte u velikoj foto galeriji koju smo priredili za vas!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.