918 Spyder osvaja Nurburgring

Porsche je objavio da je novi 918 Spyder ostvario vrijeme na Nurburgringu od 7 minuta i 14 sekundi!

Koliko je brz novi Porsche 918 Spyder? Odgovor na to pitanje dobili smo prije par dana kada je spomenuti 918 Spyder odradio dugi Nordschleife (20,81 km) za 7 minuta i 14 sekundi što je definitivno vrhunsko vrijeme. Samo za usporedbu, to je brže vrijeme od recimo Ferrari 458 modela, Lexusa LFA, Porschea 911 GT2 RS ili Nissan GT-R.

Pogonski sklop srce je i duša svakog superautomobila a slučaj je isti i s novim 918 Spyder modelom. Konvencionalan motor s unutarnjim izgaranjem sakriven je od pogleda znatiželjnika ispod panela karoserije. Točnije, radi se o 4.6-litrenoj, središnje smještenoj, V8 jedinici koja dostavlja 580 KS dostupnih pri 8.500 o/min i 502 Nm okretnog momenta.

Hibridni element pogonskog sklopa 918 Spydera čini elektromotor koji dostavlja dodatnih 127 KS. Središnje smješten konvencionalan agregat i elektromotor kombiniranu snagu šalju na stražnje kotače putem 7-stupanjskog PDK mjenjača s dvije spojke.

Međutim, iako se snaga šalje isključivo na stražnje kotače, 918 Spyder zapravo ima pogon na sva četiri kotača. Naime, na prednjoj osovini nalazi se još jedan elektromotor snage 113 KS koju šalje na oba prednja kotača potpuno neovisno od stražnjeg pogona.

Obzirom na hibridni pogonski sklop, 918 Spyder bilježi prosječnu potrošnju od nevjerojatno niskih 3.0 l/100km uz emisije CO2 od otprilike 70 g/km. Zahvaljujući litij-ionskoj bateriji kapaciteta 6.8 kWh, automobil može koristiti i isključivo električni pogon uz nula emisija štetnih plinova nekih 25 kilometara. Automobil će moći koristiti isključivo električnu energiju, konvencionalan pogon ili hibridni način rada.

Porsche 911 GT1 'Strassenversion' za 1,2 milijuna eura

Lego Porsche 911 Turbo PDK – totalno nestvarno!

Ovakve specifikacije omogućavaju ubrzanje od 0-100 km/h za ispod 3 sekunde a maksimalna brzina trebala bi se kretati oko 325 km/h.

918 Spyder dolaziti će i s opcijom podizanja automobila (prednjeg kraja) za maksimalno 30 mm za lakše prelaženje preko ležećih policajaca i slično. Pri takvoj povećanoj visini, automobil i dalje može voziti do 50 km/h.

Futurističkim interijerom dominira središnji greben koji svojim jedinstvenim izgledom ostavlja dojam kao da lebdi u prostoru. Kombinacijom ekrana na dodir i elegantno inkorporiranih gumba ostvaren je doista ekskluzivan i nadasve moderan stil. Pored high-tech središnjeg grebena smjestili su se i okrugli mjerni instrumenti, sekundarni infotainment ekran a cijeli predio ukrašen je obiljem karbona i aluminija.

Dok čekamo sve detalje ovog vrhunskog Spydera uživajte u video prilogu i fotogaleriji!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.