U povodu međunarodne konferencije o retorici i kulturi komuniciranja 'Moć uvjeravanja', koja će se 14. travnja održati u zagrebačkome Hypo centru, GfK - Centar za istraživanje tržišta proveo je terensko istraživanje na tisuću ispitanika starijih od 15 godina, koji su iznijeli svoja viđenja javnih nastupa govornika koji prevladavaju hrvatskim medijskim prostorom.
Za jednu od najboljih žena-govornika u području elektronskih medija izabrana je Romina Knežić, u društvu Mirjane Rakić, Barbare Kolari Danijele Trbović.
Definicija dobrog govornika je sljedeća: dobar govornik je osoba koja jasno i razumljivo govori, ima ugodan glas i dobru dikciju. Uz to, dobro procjenjuje publiku te svoj glas njima i prilagođava. Tempo govora joj je ugodan, ni prebrz niti prespor. Dok govori ta je osoba uvjerljiva i ugodno ju je slušati.
Izvrstan plasman Romina Knežić je komentirala riječima: 'Ovakav rezultat istraživanja svakako laska svakom čovjeku i profesionalcu, pa i meni naravno predstavlja veliko priznanje i čast. Posebice zato što mi je to potvrda da su naši gledatelji prepoznali moju predanost i iskrenost u poslu, koji volim i radim cijelim srcem.
Skromno smatram da se još ni izdaleka ne mogu staviti u kategoriju s novinarskom i voditeljskom legendom poput gospođe Mirjane Rakić, koja je moj profesionalni uzor, no mogu samo poželjeti da jednog dana iza mene bude tako bogata karijera.
Iako sam trenutno posvećena obitelji, koja bi se za koji dan trebala povećati, ova vijest mi je velik profesionalni kompliment, te se nadam da ću po povratku na ekrane nastaviti i dalje opravdavati ovakvo povjerenje gledatelja.'
Voditeljica Dnevnika Nove tv je trenutno na porodiljskom, te bi svaki dan trebala roditi djevojčicu.