Zeleno lisnato povrće smanjuje rizik od dijabetesa

  • Zagreb, 01.07.2008., 13:30
  • Autor: Vitamini.hr
  • 0 komentara

Istraživanje na preko 70 000 medicinskih sestara dobi 38 do 63 otkriva da svaka jedinica serviranja zelenog lisnatog povrća smanjuje rizik od dijabetesa za 9 %.

 
 
 
 
Zeleno lisnato povrće smanjuje rizik od dijabetesa
Zeleno lisnato povrće smanjuje rizik od dijabetesa

Salata

Osim toga, 3 serviranja voća dnevno smanjuje isti rizik za 18 %.

Loša je vijest da je istraživanje povezalo konzumaciju voćnog soka sa povećanim rizikom od dijabetesa.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku