Za rezultate svakodnevno tri porcije integralnih žitarica

  • Zagreb, 06.02.2010., 15:05
  • Autor: Mi. Dr.
  • 2 komentara

Svakodnevno se preporučuje unos tri serviranja integralnih žitarica kako bi se prevenirao nastanak dijabetesa tipa 2, koronarne bolesti srca te nakupljanje suvišnih kilograma.

 
 
 
 
Žitarice (Foto: getty)
Žitarice (Foto: getty)

Žitarice (Foto: getty)

Međutim, prema rezultatima nove studije rjetki su adolescenti i mladi koji prate ove preporuke, pišu Vitamini.hr. U istraživanju je sudjelovalo 792 adolescenata i 1686 mladih dobi 15 do 23 godine. Upotrebom upitnika učestalosti unosa hrane, autori studije su došli do saznanja da mladi unose manje od 1 serviranja integralnih žitarica dnevno. Čimbenik koji najviše utječe na unos integralnih žitarica je njihova dostupnost u kući.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

65f9018c61_60576371 IZ DNEVNIKA: Što je to sporno u ACTA-i?

12.02.2012. - Anonimusi ponovno napadaju zbog sporazuma Akta. Ovaj put meta su bile internetske stranice Interpola. Od internetskih stručnjaka doznali smo koje su to sporne odredbe zloglasnog sporazuma koje izazivaju prosvjede diljem svijeta.

Dnevnik.hr na Facebooku