Integralne žitarice mogu smanjiti visok tlak

  • Zagreb, 16.10.2009., 14:00
  • Autor: Mi. Dr.
  • 0 komentara

Obilje integralnih žitarica u prehrani može smanjiti visoki krvni tlak u muškaraca, tvrdi nova studija.

 
 
 
 
Žitarice (Foto: Getty)
Žitarice (Foto: Getty)

(Foto: Arhiva Getty)

U studiji je sudjelovalo 51 529 muškaraca dobi 40 do 75 godina čije su prehrambene navike i zdravstveno stanje praćeno 18 godina. Uočeno je da muškarci koji unose najviše integralnih žitarica imaju za 19 posto manji rizik da će razviti visoki krvni tlak u usporedbi s muškarcima koji su ih unosili najmanje. Pri tome su se kao najbolji regulator krvnog tlaka pokazale mekinje.
 

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku