Jedan od najvećih problema Facebooka koji je možda i glavni uzrok lošeg poslovanja ove kompanije na burzi jest nedostatak mobilne strategije, odnosno nemogućnost zarađivanja na velikom broju korisnika koji ovoj društvenoj mreži pristupaju putem mobilnih i pametnih telefona.
Pročitajte i ovo
''Nema gledanja kroz prste''
Veliki oglašivači povlače se s YouTubea, među njima i britanska Vlada
Napuhani rezultati
Facebook precijenio vrijeme gledanja videa
Upravo zbog toga Zuckerberg je platio milijardu dolara za preuzimanje Instagrama, a u The Wall Street Journalu objavili su kako u ovoj kompaniji pripremaju novu strategiju mobilnog oglašavanja putem koje bi mogli zaraditi milijune, ali koja bi ponovno mogla biti udar na privatnost korisnika.
Facebook će u budućnosti znati još više informacija o vama!
Naime, Facebook namjerava oglašivačima i developerima aplikacija omogućiti postavljanje oglasa na mobilnoj aplikaciji ove društvene mreže koji će biti temeljeni na aplikacijama koje korisnici već imaju instalirane na svojim telefonima. Tako, ako korisnici na svojim mobilnim uređajima imaju instalirane neke Zyngine igre (kompanija koja je poznata po svojim društvenim igrama poput FarmVillea), na Facebookovoj mobilnoj aplikaciji prikazivat će se oglasi za ostale igre ove kompanije, a Facebook će za svaki download te aplikacije zaraditi puno više novca u odnosu na cifru koju zarađuje samim prikazivanjem oglasa.
Zuckerbergova kompanija informacije o instaliranim aplikacijama dobivat će na temelju svoje Connect opcije putem koje se korisnici sa svojim Facebook profilom prijavljuju na brojne internetske stranice i aplikacije – Facebook te informacije cijelo vrijeme skuplja i sada bi ih napokon trebao unovčiti.
Iako će ova opcija omogućiti nove izvore zarade, neki direktori u Facebooku strahuju da će ona ponovno izazvati nezadovoljstvo velikog broja korisnika koji će biti zabrinuti zbog toga što će Facebook pratiti i znati koje aplikacije imaju instalirane na svojim telefonima, a posebno mogu biti zabrinuti činjenicom da u Zuckerbergovoj kompaniji žele znati na koji način korisnici koriste te aplikacije (tj. što rade unutar same aplikacije) i plasirati im oglase na temelju tih informacija.
Tko je kriv za probleme s privatnosti na 'Fejsu' – Facebook ili sami korisnici?
No, dok u The Wall Street Journalu kažu kako će ova opcija izazvati zabrinutost zbog privatnosti korisnika, na Business Insideru smatraju da je oglašavanje na temelju instaliranih aplikacija odličan potez Facebooka koji bi im mogao donijeti novi veliki izvor zarade.
Napominju kako su proizvođači aplikacija spremni platiti puno novca za reklamiranje svojih proizvoda, a ovakav način oglašavanja omogućit će im da saznaju kakve aplikacije zanimaju određene korisnike te će izbjeći reklamiranje aplikacija koje korisnici već imaju instalirane na svojim uređajima.
S obzirom da se više od polovice oglasa na Facebooku odnosi se upravo na aplikacije, sigurno je da će ovakav način oglašavanja povećati broj aplikacija koje će korisnici skidati na svoje pametne telefona, a Facebook će na račun toga zaraditi još više novca.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.