Branko Habuš, bivši rukovodite sektora telekomunikacija u Jatu za Press je potvrdio onu informaciju. Habuš tvrdi da je komande za slijetanje aviona držao kopilot koji je pratio upute za slijetanje osobe s piste. Branko Habuš do ovih je informacija došao zahvaljujući prijatelju pilotu koji je imao preliminarni izvještaj o uzrocima nesreće.
>> U padu zrakoplova 159 mrtvih, pilot je JAT-ov
Strašnu nesreću preživjelo je samo osam putnika, a poginulo njih 159. 'Indijski kopilot je forsirao mjesto sletanja za 600 metara, tako da je naglo i jako tvrdo sletio i jednostavno razbio avion u dijelove. Kopilot je slušao upute s piste, koje su najvjerojatnije bile krive. Znači, radi se o pogrešci čovjeka, no nije kriv kapetan Glušica nego indijski kopilot koji je prebacio pistu', kaže Habuš za Press.
-
detalji svečanosti na Plesu
U Hrvatsku stižu moćni borbeni avioni, Milanović i Plenković bit će prvi put na istom mjestu nakon izbora
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"
-
Mukotrpna borba
Diljem Hrvatske zbrajaju se štete: "Više ne pamtim koliko dugo imam ovaj problem"