Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Milanović: "Ovo je priprema za državni udar. To im neće proći, nemojte se bojati!"

Što se dogodilo?

KVAR, EKSPLOZIJA, TERORIZAM? Stručnjaci o mogućim uzrocima nesreće

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nastavlja se potraga za nestalim zrakoplovom Egypt Air-a i 56 putnika i 10 članova posade koji su se ukrcali u zrakoplov, a stručnjaci objašnjavaju koji su mogući uzroci nestanka leta MS804 koji je letio iz Pariza za Kairo.

Glasnogovornik egipatske agencije za civilno zrakoplovstvo, Ehab Raslan, rekao je da se zrakoplov najvjerojatnije srušio u more, dok je francuski premijer Manuel Valls rekao da se nijedan scenarij trenutno ne može odbaciti.

Pročitajte i ovo Darko Obradović, stručnjak za sigurnost Dramatična potraga Sigurnosni stručnjak o istrazi oko nestale Danke: "Ne bi se otkazivala potraga da se nije dogodio preokret" Potraga za malenom Dankom ušla je u treći dan Nestala u utorak U BiH uhitili trojicu koji su tvrdili da imaju informacije o malenoj Danki, nevjerojatno je što su izjavili nakon uhićenja

Stručnjak zrakoplovstva, Rusty Aimer, rekao je da su ljudi u Egypt Air-a u direktnom kontaktu s egipatskom zračnom kontrolom i da zajedno pokušavaju doznati što više informacija i saznati je li došlo do nekih problema s radarom.

Najnovije informacije o zrakoplovu leta MS804 pratite OVDJE.

'Prekid rada radara mogao se dogoditi zbog gubitka struje radarske stanice, mogla je biti sabotaža, može biti mnogo stvari. To bi mogao biti jedan od razloga gubitka kontrole nad zrakoplovom' rekao je Aimer.

'Postoje dva scenarija u kojemu avion nestane s prikaza na radaru. Prvi je ako radar na tlu iz nekog razloga ne radi, a drugi je ako sam zrakoplov izgubi informacije koje šalje radaru ili transponderu' nadodao je Aimer.

Potpredsjednik kompanije Egypt Air, Ahmed Abdel, rekao je da zrakoplov nije poslao poziv upomoć, a stručnjak za putovanja zrakom Julian Bray je nadodao da je moguće da je došlo do kvara u zrakoplovu koji bi mogao biti posljedica eksplozije.

'To bi morao biti katastrofalan kvar jer je sve prestalo raditi i posada ne bi imala prilike javiti da nešto nije u redu. Trenutno se puno govori o terorističkim problemima koji okružuju Pariz, ali treba biti oprezan prilikom donošenja zaključaka. Ako se radi o terorističkom činu, ne mora se raditi o nekoj velikoj napravi, dovoljno je pobrinuti se da dođe do pada tlaka u kabini' nadodao je Abdel.

Jean-Paul Troadec, bivši predsjednik francuskog istražnog biroa zrakoplovnih nesreća rekao je svoje mišljenje o uzroku nestanka zrakoplova.

'Trebamo biti jako oprezni nakon nestanka zrakoplova s radara. Prioritet je započeti istragu i ako je moguće pronaći krhotine i eventualno ostatke aviona. Možemo postaviti određene hipoteze. Postoji velika mogućnost da se dogodila eksplozija, ili od bombe ili od bombaša samoubojice. Moguće je da je došlo i do formalne nesreće, ali u dobrim vremenskim uvjetima to nije baš izgledno. Možemo pretpostaviti i da je avion srušio projektil što se dogodilo zrakoplovi Makaysia Airlines-a u srpnju 2014. godine' rekao je Troadec.

Pilot Chris McGee rekao je da postoje samo dvije okolnosti u kojima bi pilot bio spriječen javiti se kontroli zračnog prometa.

'Jedna mogućnost je da ih je neki čovjek spriječio, a druga je da se nešto dogodilo u pilotskoj kabini i da je pilot bio previše zauzet rješavanjem problema u zrakoplovu' rekao je McGee i nadodao da se pilote uči da prvo upravljaju zrakoplovom i pobrinu se za problem, a da potom komuniciraju, prenosi Sky news.

'Dakle, ako piloti ne komuniciraju s kontrolorima leta to je zato jer sigurno imaju pune ruke posla' zaključio je McGee.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene