S radom počinje 2016.

POGLED U ZVIJEZDE Gradi se najveći teleskop za otkrivanje izvanzemaljskog života

Novi sustav omogućit će istraživačima lakšu i bržu detekciju radiosignala, kao i ostalih znakova o mogućem životu na drugim planetima. Svojstva teleskopa omogućuju pregled više od milijun zvijezda i solarnih sustava.

Kina gradi teleskop koji će biti najveći u svijetu, piše CNN. Ovaj petstotina širok u promjeru teleskop može se mjeriti sa 30 nogometnih terena.

Pročitajte i ovo Justin Trudeau Bez posljedica Kanadski obavještajci: Kina se već dvaput umiješala u parlamentarne izbore HGSS obučava kineske spasioce - 3 Važna razmjena HGSS obučava kineske spasioce: 'Mogli su birati otići bilo gdje u svijetu, a odabrali su nas''

Namjeravaju ga završiti do 2016. godine kada kreće njihova misija pogleda u zvijezde, a uz pomoć napredne tehnologije ugrađene u sustav moći će zaviriti u dubine svemira mnogo dalje od onoga što smo do sada uspjeli otkriti.

Novi sustav omogućit će istraživačima lakšu i bržu detekciju radio valova, kao i ostalih znakova o mogućem životu na drugim planetima. Svojstva teleskopa omogućuju pregled više od milijun zvijezda i solarnih sustava. Osim što će biti upotrijebljen za uobičajena svemirska istraživanja, moći će se koristiti i za istraživanje dubokog svemira.

JEDINSTVENI DOŽIVLJAJ Uz pomoć 3D tehnologije izrađena je video snimka zvjezdane maglice

Među zadaćama ove masovne konstrukcije biti će pronalazak znakova izvanzemaljskog života. Sustav koristi najmoderniju tehnologiju, no mnogi smatraju kako to još uvijek nije dovoljno za pronalazak odgovora na pitanje jesmo li sami u svemiru.

Teleskopska stanica, koja se još naziva i 'Brzi teleskop' služit će kao centar na Zemlji za buduća istraživanja i misije koje uključuju istraživanje svemira. Teleskop službenog naziva Aperture Spherical Telescope nalazi se u prirodnom bazenu pokrajine Guizhou, na jugozapadu Kine.

Imat će 4600 trokutastih ploča, odnosno panela reflektora, a dizajnom nalikuje na zvjezdarnica Arecibo. Projekt izgradnje ovog teleskopa prvi put je predložen 1994., a projekt je odobren u listopadu 2008. godine od strane Nacionalne komisije za razvoj i reforme. Izgradnja je započela u ožujku 2011. godine.