Obavijesti Video Pretražite Navigacija
'E to nije Italija!'

Gledao reklamu, a onda ga iznenadio poznati detalj

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Možda u kanadskoj kompaniji nisu mislili da će netko uočiti zamjenu. Ali jest naš čitatelj...

Kanadska komunikacijska i medijska kompanija Rogers Canada objavila je prije mjesec dana reklamni spot u kojem promoviraju uslugu roaminga u europskim zemljama, točnije njih 35.

Pročitajte i ovo Ryanaira zrakoplov Drama u zračnoj luci Tragična smrt na nebu: Putnik preminuo od na letu Ryanaira, s njim bila i trudna supruga Klevisa Ymeri Privedena je Ovo je Albanka koja je terencem usmrtila brata (21) i sestru (19) na magistrali: Voli luksuzan život, na društvenim mrežama ima tisuće pratitelja

Sukladno tome, akteri videospota nalaze se u više europskih zemalja gdje uživaju u roamingu. Jedna od zemalja je i Italija, no ono što je zapelo za oko našem čitatelju jest da je Italija u uratku zapravo Dubrovnik, odnosno fotošopirani Stradun. 

'Par koji na web stranici čita talijansku povijest bit će vrlo iznenađen kad sazna da je njhov talijanski kafić zapravo u Hrvatskoj', samo je jedan od komentara ispod videa.

'To nije Italija, to je Hrvatska. Rogers stvarno bi trebali promijeniti svoje lažno glašavanje. Prodavati grad za ono što on nije - nije cool', piše još jedan korisnik YouTubea.

Dirljiva gesta zajednice gluhonijemom mladiću izmamila suze i osmijeh

Oglasila se i kompanija koja je korisnicima za početak poručila da imaju dobro oko, a onda je uslijedilo objašnjenje.

'Kao što je vrlo učestalo u filmskoj industiji - i, naravno, u oglašavanju, koristili smo London i Dubrovnik da predstavljaju nekoliko mjesta u Europi', poručili su i dodali kako njihovi korisnici mogu imati koristi on njihovih usluga u više od 35 europskih zemalja među kojima su i Italija i Hrvatska.

I nakon njihovog odgovora mnogi su ostali pri tvrdnji da nije uredu prodavati neku zemlju za nešto što ona nije.

'Kladim se da su mislili da Hrvati ne znaju što je ta mala stvar - Internet - pa da to nitko neće primijetiti ni istaknuti. Ozbiljno, kao da Italija nema dovoljno turističkih atrakcija koje su stvarno u Italiji pa ste morami posuđivati od nas', stoji u jednom komentaru.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene