Štoviše s 11 zrakoplova jedna je od najbrže rastućih domaćih privatnih tvrtki. Upravo je potpisala ugovor i s makedonskom privatnom klinikom i većinom obavlja usluge za strance, dok Hrvatska za slične usluge još uvijek unajmljuje strane kompanije.
1993 su nabavili prvi avion. Zaprašivali su komarce po Slavoniji. Opskrbljivali poplavljena područja. Sada imaju 11 zrakoplova tipa Cessna i tri pilota.
I Hrvatskoj žele pružiti što širu uslugu prevoženja bolesnika. Do sada su to radile strane kompanije i Challenger hrvatske Vlade, čiji je sat letenja znatno skuplji.
Prevoze pacijente iz cijelog svijeta ovisno o potrebi i spremni su, kažu, u roku od sat i pol vremena prevesti pacijenta tamo gdje je potrebno. Surađuju i s Eurotransplantom. Mogu reći s ponosom da su spasili mnoge živote te da su sudjelovali u akcijama prijevoza organa.
Zrakoplov je u potpunosti opremljen svom medicinskom opremom, a u pratnji ovisno o potrebi idu liječnik ili tehničar. U 2015. imali su 500 sati naleta, nažalost u 99% slučajeva na tuđem nebu.
-
Reporterka Dnevnika Nove TV iz Malmöa
Novi detalji o skandalu s Eurosonga: "Nizozemska do daljnjega neće biti na probama, kruže glasine..."
-
Donosi Provjereno
Stručnjaci zgroženi programom Domovinskog pokreta: "Učenice ćemo podučavati kako da budu samo majke i domaćice, a učenike kako da budu samo očevi i ratnici?"
-
Iz minute u minutu
Odlazi Grlić Radman? Poznato tko bi ga mogao zamijeniti. Ovako bi mogla izgledati kadrovska križaljka DP-a