Predsjednički kandidat Ivo Josipović predao je u Državno izborno povjerenstvo (DIP) privremeno financijsko izvješće u iznosu od oko 6 milijuna kuna. Dosad je u kampanji potrošio 5,5 milijuna kuna. Od toga 2,1 milijun kuna dobio je od donacija. Josipović je najavio i da će na promidžbu potrošiti 50 tisuća kuna svoje ušteđevine.
Pročitajte i ovo
Utrka za Pantovčak
Kad odlučite podržati jednog od predsjedničkih kandidata, pripazite!
PREDSJEDNIČKI IZBORI 2014./2015.
Na Predsjedničkim izborima rekordan broj promatrača
Kolinda Grabar Kitarović je također DIP-u podnijela financijsko izvješće. Ona u kampanji za predsjedničke izbore planira potrošiti ukupno 2,5 milijuna kuna. Od toga je 2,4 milijuna kuna primila od donacija.
Milan Kujundžić je dosad potrošio nešto više od 390 tisuća kuna, a ukupno je primio 564.559,25 kuna. donacija.
Predsjednički kandidat Ivan Vilibor Sinčić dosad je u kampanji potrošio oko 120.000 kuna donacija građana, od toga 20.000 kuna u novcu te oko 90.000 kuna donacija u uslugama, izjavio je voditelj njegovog Izbornog stožera Dušan Cvetanović.
Kandidati smiju potrošiti do osam milijuna kuna na izbornu promidžbu. U drugom krugu taj se iznos povećava za 1,6 milijuna kuna.
Do danas u ponoć četvero predsjedničkih kandidata treba DIP-u dostaviti preliminarna financijska izvješća o donacijama koje su primili, te o troškovima izborne promiždbe.
Josipović: Stranačka iskaznica nije mjera domoljublja
Javnosti ta izvješća trebaju biti dostupna do ponedjeljka u ponoć do kada ih kandidati trebaju objaviti na svojim web stranicama, odnosno web stranicama političke stranke koja ih je kandidirala ili pak putem dnevnog tiska.
Dnevnik Nove TV proveo je istraživanje 10 dana prije predsjedničkih izbora prema kojem Ivo Josipović trenutačno uživa potporu 46,5 posto birača što je ipak nedovoljno za pobjedu u prvom krugu. Druga je Kolinda Grabar Kitarović sa 34,9 posto. Ivan Sinčić na trećem je mjestu s trenutačnom potporom od 9,2 posto, a Milan Kujundžić uživa potporu od 7,2 posto.
EKSKLUZIVNO Za koga bi glasala Hrvatska: Evo tko je najbolje iskoristio kampanju!
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook