Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nalaz Državne revizije

Ministarstvo zaštite okoliša: nismo rastrošni

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Državna revizija utvrdila je kako je Ministarstvo zaštite okoliša samo za plaćanje parkinga lani potrošilo 612.000 kuna, što je deset puta više nego što je bilo potrebno.

Ministarstvo zaštite okoliša i prirode odbacilo je danas tvrdnje o rastrošnosti tog Ministarstva, koje je objavio 'Jutarnji list' pozivajući se na nalaze Državne revizije.

Pročitajte i ovo Tomislav Tomašević Bez privatnih investicija Sve o novom projektu garaže u Klaićevoj: "Gotovo će se poduplati kapacitet parkirnih mjesta u središtu grada" Rotacijska garaža u Puli - 4 Naš proizvod Ovo je prva rotacijska garaža u Hrvatskoj: Pogledajte koliko će stajati parking

'Jutarnji list' je objavio da je Državna revizija utvrdila kako je Ministarstvo zaštite okoliša samo za plaćanje parkinga lani potrošilo 612.000 kuna, što je deset puta više nego što je bilo potrebno.

Iz Ministarstva poručuju da su upoznati s nalazima revizije koji 'dodatno potvrđuju nužnost učinkovitije organizacije i upravljanja resursima što postižemo preseljenjem na novu lokaciju (u Zagrebtower) na kojoj objedinjujemo sva tijela iz resora zaštite okoliša i prirode'.

Cijena od 612.000 kuna godišnje za rezervaciju 17 parkirnih mjesta neprihvatljivo je visoka, kao što smo višekratno govorili u zadnje vrijeme, a to je također argumenat za preseljenje u Zagrebtower, ističe Ministarstvo.

Cijenu određuje Grad Zagreb i odnosi se na rezervaciju mjesta ispred i oko ministarstva za službena vozila. Prigovor na visinu cijene poslan je Gradu još u listopadu 2012., nakon čega je stigao odgovor da je cijena fiksna i nepromjenjiva te iznosi 3.000 kuna po parkirnom mjestu za mjesec dana.

'Nisam u nikakvim odnosima s Petrom Pripuzom. Nisam pogodovao tvrtki Cezar'

'Povlaštene parkirne karte' koje spominje revizija kupuju se za 'zonu', u našem slučaju za zonu II. i ne može se osigurati da se one odnose na mjesta oko ili u blizini zgrade ministarstva, a kako se navedenih 17 službenih automobila koristi za inspekciju i dostavu, pristup automobilima nužno je osigurati odmah, navodi Ministarstvo.

O tri automobila za koje je revizija utvrdila nedostatke u vođenju evidencije o korištenju, u Ministarstvu kažu da se koriste za hitne dostave, te prijevoz ministra i zamjenika ministra koji sukladno ovlastima raspolažu s njima 24 sata na dan. Obavezu vođenja evidencije ima službeni vozač za dva automobila i svaki vozač koji koristi treće vozilo.

'Na obavezu vođenja uredne evidencije na dnevnoj bazi upozoreni su usmenim i pismenim putem od nadređenih i sukladno prigovoru revizije to je ispravljeno', navodi Ministarstvo. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene