Bolje pružanje informacija o proizvodima i cijenama glavni je naglasak zakona o zaštiti potrošača.
Sniženja smiju biti 3 puta na godinu po 60 dana. Osim snižene mora biti istaknuta i redovita cijena. Akcije smiju trajati najviše 30 dana. 'Upravo kako bi se spriječilo zavaravanje potrošača da je neki proizvod po povoljnoj cijeni neki duži period', kaže Đema Bartulović iz Ministarstva gospodarstva.
Potrošači, imate i veća prava nego što mislite!
Na deklaracijama prehrambenih proizvoda moraju biti veća slova, a posebno moraju biti istaknuti sastojci na koje su ljudi najčešće alergični. 'Sada je intencija bila da se naviknu potrošači da čitaju deklaracije i u popisu sastojaka da se alergeni istaknu na neki način kao što je boldanje slova ili italic, dakle drukčijim fontom nego što su ostali sastojci napisani', kaže Sanja Kolarić Kravar iz Ministarstva poljoprivrede.
Ako kupite recimo kućanski uređaj koji ima grešku, slabije radi ili slično, vi kao potrošač određujete što trgovac treba učiniti. 'Sad nam trgovac kaže nosite ga na servis. Ne - potrošač može reći ja ga ne želim popraviti ja želim zamjenu uređaja radi materijalnog nedostatka', objašnjava Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.
Ako za svoj novac ne dobijete ono što ste platili, problem možete prijaviti tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
iz minute u minutu
Hoće li oporba uspjeti skupiti većinu u Saboru? Pojavio se novi plan u kojem ključnu ulogu ima Ivan Penava