Automobili Lamborghini otvaraju novo poglavlje u povijesti svog brenda ali i u klasi luksuznih supersportskih automobila. Novi Huracan nasljednik je proizvođačevog legendarnog Gallardo modela koji će ujedno redefinirati standarde kvalitete i performansi u svojoj pripadajućoj klasi.
Novi Huracan predstavlja novi evolucijski korak u razvoju dizajnerskog jezika koji odlikuje legendarni Gallardo model. Karakteriziraju ga čiste linije, precizna tehnologija i vrhunska kvaliteta izrade u kombinaciji s odvažnim dizajnom s oštrim rubovima, monolitičkim i skulpturalnim elementima i izrazito precizno definiranim površinama.
Noću će novi Huracan još više davati do znanja da se nesumnjivo radi o Lamborghini automobilu. Osim što su glavni svjetlosni sklopovi opremljeni kompletno s LED svjetlima i sve ostale svjetlosne funkcije izvedene su u najnaprednijoj LED tehnologiji.
Unutrašnjim prostorom dominira inovativan kokpit s 12.3-inčnom TFT instrumentnom pločom u boji koja pruža sve potrebne informacije od broja okretaja do navigacijskih karti i infotainment funkcija i koja se može podesiti prema vozačevim željama odabirom jednog od nekoliko ponuđenih podešenja.
Najfinija Nappa koža i Alcantara prekrivaju unutrašnji prostor a u ponudi je nekoliko kombinacija boja za još veću personalizaciju vozila. Dizajn komandne ploče i središnjeg grebena ističu jednostavnost i čistoću dizajna unutrašnjosti.
Prvih 50 godina: A Enzo Ferrari mu je rekao neka se drži proizvodnje traktora...
Izuzetna stručnost inženjera Automobili Lamborghinija u primjeni karbonskih vlakana kao i sustavan ultralaki dizajn zaslužni su za razvoj nove hibridne šasije na kojoj leži novi Huracan. Nova hibridna šasija zapravo je integrirana struktura od elemenata od karbona i aluminija. S ukupnom masom od 1.422 kg novi Huracan odlikuje izvanredan omjer mase i snage od tek 2.33 kg po KS te također garantira preciznost trkaćih automobila i visoku tvrdoću.
Za dostavljanje snage biti će odgovoran stari/novi 5.2-litreni V10 motor koji izbacuje maksimalnih 610 KS dostupnih pri 8.250 o/min te razvija maksimalan okretni moment od 560 Nm dostupan pri 6.500 o/min.
Maksimalna brzina od preko 325 km/h i vrijeme ubrzanja od 0-100 km/h od 3.2 sekunde te od 0-200 km/h za koje je pak potrebno 9.9 sekundi govore o tome kakvo se dinamično vozno iskustvo može očekivati za upravljačem novog Huracana. Zahvaljujući Stop&Start tehnologiji, kombinirana potrošnja dodatno je smanjena na 12.5 litara na 100 km uz prateće emisije CO2 od 290 g/km. Novi V10 motor ispunjava EU6 norme.
Snaga V10 motora na cestu se prenosi preko također novog 7-stupanjskog mjenjača s dvije spojke, ''Lamborghini Doppia Frizione'' ili LDF te potpuno elektronički kontroliranog pogona na sva četiri kotača.
Razni načini rada Huracana, od cestovnog načina rada s maksimalnom trakcijom do ekstremnih performansi na trkaćoj stazi, mogu se odabrati preko kontrolora za odabir vozne dinamike na upravljaču a u ponudi je tri načina rada: STRADA, SPORT i CORSA. Različiti načini rada osiguravaju opsežne modifikacije ponašanja automobila na cesti. Točnije, odabirom određenog načina rada utječe se na podešenje nekoliko sustava poput rada mjenjača i ponašanja motora, zvuka, rada pogona na sva četiri kotača i ESC sustava.
Huracanove karbon-keramičke kočnice dolaze standardno te garantiraju izvanrednu kočionu moć. ''Lamborghini Dynamic Steering'' sustav s varijabilnim omjerom i magnetno-reološki amortizeri dostupni su na popisu dodatne opreme za daljnju personalizaciju voznog iskustva i dinamičnog ponašanja novog Huracana.
Huracan će se proizvoditi u sjedištu Automobili Lamborghinija u Sant'Agata Bologneseu u potpuno novo-opremljenom proizvodnom pogonu. Prvi primjerci kupcima će biti dostavljeni u proljeće 2014. a cijenu ćemo saznati prilikom svjetske premijere na ženevskom auto salonu u ožujku.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.