Nedavno istraživanje koje je proveo Nissan, angažirajući psihologe, moćne kompjutorske procesore i društvene mreže otkrilo je kako pri odabiru boje novog automobila zapravo bježimo sami od sebe.
NEVIĐENO
Čudo u slavonskom selu: Ono što je učinio Plenković sve je šokiralo
objavio Halmed
Povlače se serije lijeka za tlak i kolesterol: Pacijenti se trebaju javiti liječniku
kod Dubrovnika
Drama na cesti: Policija zaustavila 27-godišnju vozačicu, a onda je kroz prozor nešto izletjelo
Više od 5000 ispitanika otkrilo je svoju osobnost kroz set pitanja te omiljene boje svakodnevnih predmeta koje upotrebljavaju. Među njima su naravno bili i automobili.
Upravo ovdje nastaje sudar naših svjetova, unutarnjih i vanjskih. Vozila 86% svih ispitanika bila su u boji koja ne odgovara njihovom karakteru. Čak 2/3 svih biraju konzervativne, tradicionalne boje poput crne, sive ili bijele. Više od polovice je priznalo kako je odabir boje direktno utjecao na njihovu odluku o kupnji pojedinog automobila.
Psiholozi ovu pojavu objašnjavaju na dva načina. Odabir boje vezan je za našu percepciju društva i događanja, stoga u doba ekonomske nesigurnosti pri kupnji automobila igramo na sigurno i biramo boje iz neutralne palete poput navedenih.
S druge strane odabir boje predstavlja naše težnje, zato nije nimalo neobično ako biramo crni auto jer upravo ta boja se veže uz fine i skupe stvari oko nas – od tehnologije do nakita.
Prema višegodišnjim istraživanjima, boje koje nam se sviđaju i koje biramo duboko su urezane u našu svijest od ranog djetinjstva i nad time nemamo nikakvu kontrolu.
Zadnjih godina svi zajedno svjedoci smo vrlo širokih mogućnosti personalizacije novih automobila upravo kako bi izrazili svoju osobnost. Takvi izbori i osjećaj uključenosti u proizvodni proces automobila dobrodošli su kako bi pokazali pravu, iskrenu stranu sebe. Zato pri kupnji novog automobila ne budite sputani bojama.