Osvježena Renault Laguna Coupe debitirala je na Bologna Motor Showu a neke od prepoznatljivih karakteristika definitivno su dodatak LED dnevnih svjetla koja od sada dolaze kao dio standardne opreme.
Novi 17-inčni sjajni alu naplatci također dolaze u paketu već od početnog modela dok se Pearlescent White boja karoserije koja je velikim dijelom zaslužna za uspjeh prošlog limitiranog izdanja Monaco GP verzije od sada može naručiti s GT 4Control i Initiale paketima opreme.
S druge strane, odabir dvobojne kombinacije Pearlescent Black boje za krovište s metalik bojama inače u ponudi francuskog proizvođača od sada će se moći naručiti i s GT 4Control verzijom. Novi stilski detalji više nego ikada naglašavaju profinjenost i istovremeno sportski duh Laguna Coupea.
Promjene u unutrašnjosti doista su minimalne. Jedina razlika u odnosu na prethodnika su vidljivi ukrasni prošivi na komandnoj ploči, što dolazi kao dio osnovne opreme, te nove presvlake u raznim kombinacijama dostupne sa svim paketima opreme.
Ovisno o tržištu, Laguna Coupe može se naručiti s jednim od tri benzinska agregata u ponudi: dvije 2.0-litrene jedinice sa 170 ili 205 KS, te 3.5 V6 sa 240 KS koji dolazi u kombinaciji s automatskim mjenjačem.
Tu su naravno i dvije dizelske varijante: 2.0 dCi jedinica sa 150 ili 175 KS, te 3.0-litreni V6 dCi motor sa 240 KS. Svaka od gore navedenih dizelskih varijanti dolazi s posebnim filtrom kako bi ispunjavala Euro5 norme dok je iste moguće upariti s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili automatskim mjenjačem za savršenu kombinaciju užitka u vožnji i sportskih voznih performansi.
Kod ponude dizelaša treba spomenuti sustav ESM-a (Energy Smart Management). Ovaj tehnološki napredan sustav donosi 13-postotnu uštedu u emisijama CO2 koje su tako pale na 118 g/km (kod modela sa 150 KS). Cilj spomenutog ESM sustava je optimiziranje kontrole rada alternatora i punjenja baterija. Kada je potrošnja goriva visoka kao recimo kod ubrzanja, baterija dostavlja potreban višak energije čime se smanjuje opterećenje alternatora. Energija koju alternator uskladišti tijekom smanjivanja brzine i kočenja ponovno se sprema u bateriju.
Još jedan inovativan tehnološki element ekskluzivan za Renault Laguna modele je i proizvođačeva 4Control šasija. Ovaj domišljati sustav razvijen je u Renault Sport Technologies odjelu te dolazi kao dio standardne opreme s Renault Laguna Coupe GT 4Control modelom dok se može naručiti s popisa dodatne opreme s Monaco GP i Initiale verzijama. Ova revolucionarna inovacija usmjerena je na kupce koji žele iskoristiti sve dobrobiti pogona na sva četiri kotača. Osim što dostavlja onu razinu agilnosti koju povezujemo s gradskim automobilima (''einšlag je isti kao i kod Renault Clia), ova 4Control šasija donosi sa sobom i dodatnu stabilnost i trakciju koja se očekuje od sportskog automobila a da ne spominjemo nenadmašnu razinu sigurnosti poput sustava za izbjegavanje prepreka, kočenja u nestabilnim ili skliskim uvjetima, optimizacije ESC-a i slično.
Renault Laguna Coupe 4Control također dolazi opremljena s cijelim nizom naprednih tehnoloških rješenja za učinkovitije i pouzdanije performanse, preciznije i dodatno optimizirano prolaženje kroz zavoje u svim uvjetima što garantira udobnost tijekom svakodnevne vožnje i povjerenje u dinamičnijim voznim uvjetima.
Prve isporuke kreću u proljeće 2012. godine a mi se nadamo da će prodaja biti bolja nego do sada jer ovo je definitivno dobar i zanimljiv automobil. Početna cijena za 2.0 T benzinski model iznosi 230.000 kn.