Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Bentley Continental s novim twin-turbo V8 motorom stiže u Detroit

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U samom epicentru američke auto-industrije, Detroitu, biti će predstavljeni Bentley Continental GT i GTC modeli s novim 4.0-litrenim twin-turbo V8 motorom pod 'haubom' .

Sjevernoamerički međunarodni auto salon u Detroitu koji vrata otvara 9. siječnja 2012. godine između velikog broja izlagača ugostiti će i Bentley koji će tom prilikom predstaviti nove Bentley Continental GT i GTC modele s novim manjim V8 motorom.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Novi 4.0-litreni twin-turbo V8 motor pod poklopcem Bentley Continental GT coupea i GTC kabrioleta svojom manjom zapremninom nuditi će iznimno nisku potrošnju i emisije štetnih plinova u svojoj pripadajućoj klasi luksuznih sportskih automobila dok bi istovremeno trebao dostavljati snagu dostojnu ovog brenda.

Ovaj fantastičan novi V8 motor tako dostavlja maksimalnih 507 KS pri 6.000 o/min te vrlo visok maksimalan okretni moment od 660 Nm dostupan gotovo diljem cijelog raspona okretaja, od 1.700 do 5.000 o/min, što zajedno nudi vrlo uzbudljive performanse i vrlo glatko dostavljanje snage u pravoj Bentley maniri. Uparen s novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s malim prijenosnim omjerima znači da će Bentley Continental s V8-icom do stotke ubrzati za manje od 5 sekundi dok maksimalna brzina premašuje 290 km/h.

Novi V8 Continental GT i GTC istovremeno donosi nevjerojatno nisku potrošnju za motor te snage, oko 9.8 l/100km, a emisije CO2 također su znatno niže u odnosu na prethodni W12 motor.

Uvođenjem nove V8 jedinice u Continental liniju, Bentley se također pridružio globalnom trendu downsizinga s ciljem projektiranja ekološki prihvatljivijih motora, čemu razloge ne treba tražiti isključivo u svojevrsnim filantropskim porivima već i u činjenici da zapadne zemlje uvode sve oštrije zakone i poreze na automobile koji prelaze granice prihvatljivih vrijednosti emisija štetnih plinova. Bentley je tako s novim V8 motorom manje zapremnine uspio smanjiti potrošnju i emisije C02 za čak 40 posto.

To je moguće na račun vrlo sofisticiranog sustava kontrole rada motora koji se gotovo neprimjetno prebacuje s V8 na V4 način rada pri laganijoj vožnji. Pored toga, tu je i visoko-tlačni sustav izravnog ubrizgavanja, ležajevi s niskim trenjem, sustav obnavljanja energije i par inovativnih turbo punjača za još veću učinkovitost.

Svi oni koji cijene tehnološki sofisticirane i učinkovite motore ali jednako tako žele da njihov sportski automobil zvuči jednako opasno kao što i izgleda mogu biti mirni jer u Bentleyu kažu da će Bentley Continental modeli s V8 motorom unatoč manjoj zapremnini sigurno oduševiti i svojim jedinstvenim gromoglasnim zvukom.

Bentley je odlučio novu V8-icu ugraditi u Continental liniju, GT coupe i GTC kabriolet, zbog njihovog moćnog i sportskog karaktera. Neki od prepoznatljivih znakova nove linije biti će sjajno crna rešetka hladnjaka u kromiranom okviru, crvena Bentley oznaka u obliku prepoznatljivog slova ''B'', te prednji donji branik s tri zasebna crna otvora za zrak. Straga nalazimo specifično oblikovane ispušne cijevi u formi osmice te još jedno crveno slovo ''B''.

Oba modela standardno dolaze s 20-inčnim alu naplatcima dok je moguće naručiti i 21-inčne naplatke sa šest krakova u dramatičnoj sjajno crnoj (Diamond Black) koja je dostupna isključivo s V8 Continental modelima te sjajno srebrnoj (Diamond Silver) boji.

Što se tiče unutrašnjosti, možemo reći da je očekivano luksuzno opremljena te je u ponudi nekoliko novih materijala i boja.

Oba modela dolaze s najkvalitetnijim sustavom pogona na sva četiri kotača s Torsen diferencijalom koji prenosi snagu na prednju i stražnju osovinu u omjeru 40:60 u korist stražnje osovine. Isto omogućava sigurnost ali i dinamične vozne karakteristike u svim uvjetima, cestovnim i vremenskim.

Prilikom predstavljanja novog V8 motora za Continental modelsku liniju, predsjednik i izvršni direktor Bentley Motorsa, Wolfgang Dürheimer rekao je sljedeće: ''S novim 4.0-litrenim V8 motorom postigli smo da najnovija generacija Continental modela bude još privlačnija većem broju kupaca. Novi V8 motor nudi potpuno drugačije i novo vozačko iskustvo. Imati će svu onu nevjerojatnu snagu, dramatičnost i performanse koje se očekuju od V8 motora pod slavnim krilima Bentleya, te će snagu dostavljati bez imalo napora. Cijelo to iskustvo nadopunjava inovativna pogonska tehnologija koja omogućava vrlo nisku potrošnju goriva i niske emisije štetnih plinova.''

Dva nova Continental modela biti će pozicionirana ispod najjačih 6.0-litrenih 12-cilindričnih Continental GT i GTC modela s postojećim W12 motorom koji će se i dalje proizvoditi za one kupce koji se ne žele odreći 640 konjskih snaga koliko u najjačoj varijanti dostavlja spomenuti twin-turbo W12 motor.

Od uvođenja izvornog GT modela 2003. godine, prodaja modela iz linije Continentala s W12 motorom ne prestaje jenjavati a do sada je prodano preko 50.000 primjeraka diljem svijeta što znači da je Bentleyeva tvornica u Creweu u Engleskoj trenutno najveći proizvođač 12-cilindričnih motora u svijetu. Priča nije gotova za W12 motor i Bentley to zna.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene