Audi će na Auto China 2012 koji se održava u Pekingu predstaviti novo konceptno vozilo koje se temelji na Q3 gradskom terencu. RS Q3 koncept nudi svježu interpretaciju kompaktnog SUV-a na vrlo specifičan i sustavno dinamičan način.
Pročitajte i ovo
Nove tehnologije
Audi od sada nudi R8 model s laserskim svjetlosnim sklopovima
Citroën za Peking pripremio nešto vrlo posebno!
Plavi Audi RS Q3 koncept je vozilo koje se temelji na uzbudljivim dinamičkim performansama. Pod poklopcem nalazi se 2.5-litreni TFSI motor sa 360 KS a 25mm niže podvozje i proširenja na karoseriji naznaka su performansnog potencijala RS Q3 koncepta.
Detalji od brušenog aluminija skreću pažnju na rešetku hladnjaka RS Q3 koncepta koja je izvedena u jednom komadu. Masivni otvori za zrak u saćastom dizajnu nešto su drugačiji od standardnog izgleda koji u ovom slučaju specifičnom geometrijom stvaraju trodimenzionalan efekt. Ispod spomenute rešetke hladnjaka ugraviran je natpis 'quattro' u srebrnim slovima. Prednji svjetlosni sklopovi tek su neznatno zatamnjeni a unutar istih nalaze se tamni kromirani dijelovi dok su neki dijelovi prekriveni CFRP-om (carbon fiber-reinforced polymer).
Prednji branik je prošao redizajn te ga u ovom konceptnom izdanju karakteriziraju naglašeni rubovi usisnika zraka. Isti su podijeljeni u dva dijela pri čemu unutarnji dio ima saćaste umetke dok vanjski dijelovi od CFRP-a imaju gladak cjevasti oblik. Prednji spojler također je izrađen od CFRP-a, a dok je cijeli donji dio branika obojan u plavu boju nešto tamnije nijanse od ostatka karoserije donji dio spojlera izveden je u mat crnoj boji.
Stražnjim krajem dominira sportski, vizualno agresivan i isklesan stražnji branik s difuzorom koji udomljuje dvije velike elipsaste ispušne cijevi u tipičnom RS stilu, koje su ovdje lagano ukošene prema gore. Dizajneri su i kod izgleda stražnjeg branika odlučili primijeniti kombinaciju tamno plave boje i elemenata od crnog CFRP-a. Stražnji svjetlosni sklopovi i pomoćna svjetla na braniku, oba izrađena od prozirnog stakla, lagano su zatamnjena primjenom antracit sivog premaza.
Plavo-crna tema prenesena je i u interijer vozila a zahvaljujući panoramskom krovištu, Audi RS Q3 koncept nudi puno prirodnog svjetla. Moderan i vrhunski opremljen interijer obogaćen je mnoštvom detalja međutim crna boja ipak dominira. Krovište, tepisi, kožom obložena komandna ploča i veće plohe prednjih i stražnjih sjedala presvučenih u najfiniju Nappa kožu, tako dolaze upravo u crnoj boji.
Kontrastna plava boja korištena je na vrlo inventivan način ugradnjom dekorativnih površina od CFRP-a koje su proizvedene umetanjem plavih vlakana s visokim sjajem a iste nadopunjuju jednako kontrastne ukrasne prošive u plavoj boji diljem kokpita. Krakovi upravljača izrađeni su od CFRP-a što je primjetno po donjem ravno rezanom dijelu upravljača koji je također izveden u tamno plavoj boji. Veći dio upravljača presvučen je u crnu brušenu kožu koja pruža siguran stisak te je istovremeno vrlo otporna na prašinu i prljavštinu.
Ručica za otvaranje vrata u unutrašnjosti vozila iste je ultra-lake konstrukcije i izgleda kao i kod svih ostalih RS modela. Posebno za nadolazeći auto salon u Kini, točnije Pekingu, standardni brojevi na mjernim instrumentima, čija je poleđina izvedena u vrlo modernom brušenom aluminiju, zamijenjeni su kineskim znakovima a RS Q3 oznake ukrašavaju područje mjernih instrumenata, poleđine sjedala, pragove vrata i tepihe.
Izgled odjeljka motora jednako je ekstreman i sportski. Karbonski panel prekriva područje oko 5-cilindričnog motora koji pak nosi crveni poklopac ventila, te dva lateralno postavljena otvora za zrak koji dostavljaju svjež zrak motoru. Kao što je uobičajena praksa u auto-utrkama, svaki cilindar nosi svoju brojčanu oznaku. Aluminijsko kućište dom je i sportskom filtru zraka a cijev za dostavu zraka izrađena je od nehrđajućeg čelika.
Pogonski sklop sačinjava izuzetno moćan 2.5-litreni TFSI motor koji u RS Q3 konceptu kombinira dva klasična tehnološka rješenja s potpisom Audija – sustav izravnog ubrizgavanja goriva i turbo punjač. Iz zapremnine 2.480cc generira se 265 kW ili 360 KS što je dovoljno da se automobil katapultira od nule do 100 km/h za 5.2 sekunde a pogonska sila odvodi ga do maksimalne brzine od 265 km/h.
S tronic mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa zadužen je za prenošenje snage gromoglasnog 2.5 TFSI motora na sva četiri kotača putem stalnog quattro pogona. Uobičajeno se snaga prenosi gotovo isključivo na prednje kotače a kada dođe do proklizavanja, snaga se zatim raspodjeljuje između prednje i stražnje osovine preko hidrauličke višelamelne spojke s elektroničkom kontrolom što se odvija trenutačno i varijabilno.
Alu-naplatci na Audi RS Q3 konceptu još su jedan izraz dinamičnog RS stila a iste dolaze u dimenzijama 8.5J x 20. Vanjski dijelovi izvedeni su u visokom sjaju dok su bočne strane pjeskarenjem dobile mat izgled. Pneumatici dimenzija 255/30 nisu tipični za jedno SUV vozilo, ali su zasigurno tipični za jedan RS model.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.