Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Svakog vikenda na Dnevnik.hr-u

Kolumna Martine Podgorski: Taj magični svijet showbizza!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Taj magični, neodoljivi, šareni svijet showbizza. Svi prije ili kasnije žele zaviriti u njega, da ne kažem postati dio njega. Reality show-ovi najgledanija su i najtraženija roba.

Pročitajte i ovo Taksi službe - 6 objava britanske novinarke "Sin me iz Hrvatske nazvao usred noći, bio je zarobljen i tražio pomoć. Izvan sebe sam" Slika nije dostupna Kolumna Martine Podgorski Svi su gooore... na Cro-a-porteru!

Teško je objasniti onima koji silno žele postati zvijezde i izjavljuju kako 'samo žele postati slavni i njihovi životi bit će savršeni', da slava nema baš nikakve veze s kvalitetom života, niti život sa slavom postaje savršen i sjajan. Znam, sad ćete reći ali oni imaju mnogo novaca, druže se s fency poznatim frendovima, tulumare u naj IN klubovima...

No vjerujte, najčešće je to miljama daleko od slike koja se stvara u javnosti. 'Mračne' su to tajne showbizza koje ću vam možda otkriti u svojim kolumnama, a možda i ne...

Jasno je tako da su zvijezde u našoj malenoj zemlji zapravo vrlo relativan pojam. Imamo tek nekoliko 'pravih' zvijezda i doslovno masu wannabe celebrityja, ilitiga onih koji su poznati samo zato što su poznati – jer su se tri puta pojavili na nekom eventu, bili lice nekog reality showa, odradili estetsku operaciju pred kamerama i pet puta blefnuli nešto zbog čega bi komotno mogli završiti u enciklopediji gluposti stoljeća.
No istu tu ne-zvjezdanu ekipu ništa ne sprječava da se ponašaju u najmanju ruku poput Brada Pitta i Angeline Jolie. Postavlja se tako pitanje tko si zvjezdano ponašanje u našoj maloj zemlji uopće može dozvoliti?

Zamislite da recimo, poput mene, prošli tjedan krenete na put od 400 kilometara snimati nogometnu zvijezdu u usponu, koja si je očito zamislila da je u najmanju ruku hrvatski Ronaldinho ili David Beckham. Pa se uopće ne pojavi na dogovorenom mjestu, u dogovoreno vrijeme i naravno ugasi mobitel. Nakon dva sata pošalje neku nesuvislu poruku o nekom testiranju u klubu, o čemu usput rečeno klub nema blage veze, i tako vas ostavi čekati PUNIH 6 SATI!!

Budimo realni, ni Davida Beckhama ne bih čekala 6 sati, niti bi si to Beckham, Ronaldo, Olić ili Mandžukić to dopustili. No, ovdje se radi o mlađem bratu Sharbini i Hajduku. Moram priznati da me uopće ne čudi rasulo u tom klubu, kada nitko od odgovornih ne može locirati i kontaktirati svog igrača. Netko se tu, izgleda, tek igra nogometa.

Niti jedna od naših nogometnih zvijezda, koje se s pravom mogu tako i zvati, to nisu učinili. Ni Kovač, ni Šuker, ni Asanović... Da ne bi ispalo da do ugleda drži samo 'starija garda', isti stil njeguju i Badelj, i Delač, i Zec, i Draganja, i Štrlek, i megapopularni hokejaši Hečimović ili Lovrenčić...
Sve su to redom divni dečki i prije svega profesionalci, kojima je od prvog dana jasno kako glumatanjem velikih zvijezda ne mogu postići baš ništa. Već samo navući loš imidž i ne-simpatije u novinarskim krugovima… a to nikada nikome nije donijelo ništa dobro. Teško je objasniti kakve su posljedice kada netko upadne u 'medijsku nemilost'.

Sjetimo se samo Britney Spears – osim njenog glazbenog talenta, lansiranju u orbite zvijezda prvenstveno je pomogao sjajno izrađen PR... imidž dobre curice, veza s hit pjevačem Justinom Timberlakeom... Sav taj sjajni imidž vjerno su pratili svi svjetskim mediji s rapsodijama tekstova o novoj pop-princezi. No čim je Britney prestala biti poslušna i počela prkositi svim svojim savjetnicima, kao i medijima koji su je pratili u stopu, te im sve češće pokazivati srednji prst umjesto širokog osmjeha, počeo je početak kraja pop-princeze.

Dobar imidž gradi se godinama, i to dobro znaju svi sportaši, pjevači, glumci... No isti taj imidž se može srušiti u trenu dok pucnete prstima. Svi koji smatraju kako su s tri pojavljivanja u novinama dosegli nivo dobrog, uglađenog, respektabilnog imidža i da su time zavrijedili zvjezdani status, neka razmisle dvaput…

Nitko iz svijeta medija, gdje život i dan jure 300 na sat, nema vremena boriti se s tuđim lošim manirama. A kada je nekome posao da se pojavljuje u medijima kako bi privukao ljude na tribine ili koncert, onda im je svaki redak novina, odnosno televizijska minuta itekako dragocjena.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene