Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, lansiralo je novu brend kampanju „Budi velik, učini malu stvar“. U novoj Žujinoj kampanji dobro poznata glumačka postava, koju čine Goran Navojec, Goran Bogdan i Rene Bitorajac, utjelovljuje velike ljude - divove - koji nas svojim djelima podsjećaju na jednostavnu, ali snažnu poruku: ono što nas čini velikima, male su stvari.
Stigao sa suprugom
FOTO/VIDEO Plenković na svečanoj večeri u Elizejskoj palači: Macron spomenuo Jean-Michela Nicoliera, ali i bocnuo Hrvatsku
putovanje u Hrvatskoj
Beograđanku šokirao potez žene u Zagrebu, evo što se dogodilo na kolodvoru: "Ni na kraj pameti mi nije bilo da će to napraviti"
Ozbiljan problem
Svaki dan u Hrvatskoj s posla izostane gotovo 75.000 radnika! Liječnica uočila jedan trend
Kroz duhovite i dirljive scene svakodnevice, kampanja slavi sitnice koje možemo učiniti jedni za druge: pružiti osmijeh, pomoći nekome ili mu samo uputiti lijepu riječ, jer upravo te male geste čine razliku u životima ljudi. Bilo da je riječ o prijatelju, susjedu ili potpunom neznancu, veličina osobe mjeri se pažnjom koju pokazujemo jedni drugima.
U svijetu koji često traži velike riječi i grandiozne poteze, Žuja nas podsjeća da je prava veličina upravo u skromnosti, pažnji i dobroti.
PR
(Foto:
PR)
„Vjerujemo da Hrvati Žuju prepoznaju kao brend koji je postao svojevrsni sinonim za prijateljstvo i zajedništvo, za humor, toplinu i ono autentično hrvatsko ozračje. Naše kampanje su zapravo mala filmska djela, pažljivo i detaljno osmišljena. Svaka Žujina kampanja ima isti cilj – širiti pozitivne poruke koje potiču promjene u društvu. Ovom kampanjom željeli smo poručiti da veličina ne leži u velikim riječima ili statusu, već u malim svakodnevnim gestama koje činimo jedni za druge. Žuja je oduvijek simbol iskrenih emocija i drago nam je da to još jednom možemo istaknuti kroz ovu priču. Vjerujemo da će poruka ‘Budi velik, učini malu stvar’ pozitivno odjeknuti među našim potrošačima i podsjetiti nas sve na ono što je zaista važno“, izjavila je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.
Nova kampanja, čiji koncept potpisuje kreativna agencija BBDO - dugogodišnji Žujin partner, snimana je najnovijom tehnologijom i upotrebom blue screena u studiju. Plava pozadina koristi se kako bi se kasnije u postprodukciji zamijenila drugom slikom, videom ili animacijom. Na taj način stvoren je efekt 'divovskih' glumaca koji koračaju Hrvatskom.
PR
(Foto:
PR)
Snimanje TV spota trajalo je tri dana, okupilo čak 160 ljudi na setu, a rezultat je bio 9 sati snimljenog materijala koji je potom uređen i obrađen tijekom 560 sati postprodukcije.
“Za ovu kampanju htjeli smo nešto što je totalno drugačije od svega što smo do sada radili za Žuju. Nešto novo, a opet nešto što je tako svojstveno Žuji. Htjeli smo kampanju koja je u svojoj egzekucija velika, možda i holivudski megalomanska, ali u svojoj poruci tako jednostavna, nepretenciozna i nadasve ljudska. A da bi to odradili kako spada, od naših glumaca Renea, Bogdana i Navojca zatražili smo samo jedno: da odigraju najveću ulogu u svom životu”, rekao je Almir Okanović, kreativni direktor BBDO-a.
Nova Žujina kampanja dostupna je na linku, a kreće i na nacionalnim televizijama, na digitalnim kanalima i na društvenim mrežama te će snažna poruka dočekati potrošače i na svim prodajnim mjestima Žuje.
PR
(Foto:
PR)