Cilj projekta jest provjera sigurnosti tog automobila na cesti, prije nego li ga se predstavi javnosti. Istraživači sa sveučilišta Berlin’s Free University novinare su provozali u prerađenom VW Passatu, kojim je upravljalo računalo, a ne vozač.
Pročitajte i ovo
izjava iz berlina
Plenković o Milanoviću: "Smiješno mi ga je gledati kao korisnog idiota u interesu Rusije"
MIG-ovi idu u mirovinu
Dnevnik Nove TV prvi doznaje: Unatoč Rafaleima, hrvatsko nebo čuvat će Mađari i Talijani
Automobil je nazvan Made in Germany (MiG), a bez problema se nosio s berlinskim gužvama na cesti punih 20 kilometara, uključujući čak 46 semafora.
'Imamo dozvolu još od lipnja i otad smo obavili višestruke vožnje - sveukupno više od tisuću kilometara gradske vožnje i vožnje po autocestama', istaknuo je Tinosch Ganjineh, šef projekta AntoNOMOS, koji je dizajnirao MiG-a, prenosi TheLocal.de.
To je ujedno i prvo vozilo koje je dobilo dozvolu nekih gradskih vlasti za vožnju javnim prometnicama bez vozača. MiG-ov upravljački sustav kontrolira sustav Drive-by-Wire, kojeg u bilo kojem trenutku može preuzeti osoba koja nadzire sam volan automobila.
Automobil je naoružan brojnim laserima i kamerama, koji mu pomažu u prometu, otkrivanjem drugih vozila i pješaka, koji sudjeluju u prometu. 'To je još jedan korak prema mobilnosti u budućnosti', zaključio je Dr. Raúl Rojas, nadzornik projekta AutoNOMOS.