United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, pokreće Nova Docu, novi regionalni VOD katalog koji će od 5. studenog nuditi najbolji lokalni i međunarodni dokumentarni sadržaj. Korisnici u Srbiji, Bugarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji imat će pristup vrhunskim dokumentarnim filmovima na platformi EON.
Katalog Nova Docu sadržavat će raznovrstan izbor nagrađivanog lokalnog dokumentarnog sadržaja, kao i brojne međunarodne naslove, pokrivajući široki spektar tema – od fascinantnih životnih priča i biografskih filmova do detaljnih istraživanja društvenih fenomena, muzike, sporta i povijesnih događaja.
Neki od uzbudljivih naslova koji će biti dijelom kataloga su: "Biba struja", "Djeca s Petrička", "Čekajući Handkea", "Toni Kukoč: Magična sedmica", "Nebeska tema", "Gru tu je", "Slatko od Ništa", "Potpuno osobno", "Što sa sobom preko dana", "Pustinja Atakama" i "Ivanova igra".
Osim lokalnih produkcija, korisnici EON-a imat će pristup i nekima od najboljih svjetskih dokumentarnih ostvarenja, kao što je višestruko nagrađivani film "20 dana u Mariupolju“, kao i dokumentarac o izvanrednom životu Lionela Messija.
Nova Docu - 2
Foto:
United Media
Tu je i dokumentarac o XY Chelsea – pogled na život i karijeru Chelsea Mening, trans žene i bivšeg vojnika u vojsci SAD.
"Toni Kukoč: Magična sedmica“ je inspirativni biografski film o jednom od najboljih europskih košarkaša ikada. "Biba struja" je nevjerojatna priča o čovjeku iz Srbije kojem je električna energija promijenila život. Glavni junak je osoba koja, u pokušaju da postane prvi ljudski laser, može pržiti kobasicu golim rukama.
Nova Docu - 1
Foto:
United Media
Platforma EON trenutno je dostupna na tržištu od 40 milijuna ljudi širom jugoistočne Europe. Korisnicima nudi nevjerojatnu kolekciju od 80.000 naslova u video klubu. Uz opciju preuzimanja sadržaja za gledanje offline na mobilnim telefonima ili tabletima, EON Video klub omogućava gledateljima uživanje u emisijama, filmovima i serijama bilo kada i bilo gdje.
United Media ostaje posvećena stvaranju privlačnih dokumentaraca koji će rezonirati s gledateljima i odgovarati na sve veću potražnju za autentičnim i značajnim pričama. Nova Docu ne samo da dodatno ističe posvećenost kompanije plasiranju kvalitetnog sadržaja, već se uklapa i u njezinu misiju da educira, zabavlja i inspirira.
O kompaniji United Media
United Media dio je kompanije United Group i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, prisutna u osam zemalja. S 4.200 zaposlenih, United Media svake godine proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji se distribuira tržištu s preko 40 milijuna ljudi putem vodećih međunarodnih operatera i slobodne distribucije.
Kompanija u svom portfelju ima više od 120 medija – više od 60 televizijskih kanala, 45 portala koji su lideri po posjećenosti u zemljama gdje posluju, 9 tiskanih izdanja i 5 radijskih stanica. Temeljem portfelja ovog obujma, nudi jedinstvene i konkurentne reklamne mogućnosti.