Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nova tehnologija omogućit će ljudima da virtualno probaju odjeću - na velikim ekranima u trgovinama prikazat će se njihova 3D slika s odjećom koju žele probati.


Jedan od najvećih problema pri online kupovini odjeće jest što kupci ne mogu probati tu odjeću i vidjeti kako će izgledati u trapericama ili majici koju žele kupiti, a mnogima je i sam proces probavanja odjeće u garderobama trgovina naporan i često zahtijeva puno vremena.

Vezani članci Koronašoping, ilustracija Korona-šoping: Znate li što smo kupovali čak više od WC papira i kvasca? Nije sapun Radnici u Konzumovoj dostavi Gužve iz trgovina preselile se i na internet: Zbog masovnog šopinga Konzumova online trgovina dostavlja robu nakon tjedan dana

Zahvaljujući kompaniji Mirror.ly u budućnosti možda više nećemo imati ovih problema te se njen osnivač Waylon Peele nada da će tehnologija koju razvijaju uskoro u potpunosti promijeniti način na koji kupujemo odjeću u trgovinama i putem interneta. Ova tehnologija omogućit će svima da virtualno probaju odjeću, tj. da na velikom ekranu (75 inča) u trgovinama na svom virtualnom liku vide kako će izgledati odjeća koju su odabrali.

Iako još nisu poznati svi detalji oko načina na koji će ova tehnologija raditi, na stranici Betakit kažu da će ona biti bazirana na Microsoftovom Kinectu i vlastitom rješenju za skeniranje kojeg razvijaju unutar kompanije – Mirror.ly će skenirati ljude i na velikom ekranu prikazati njihovu virtualnu sliku koja će izgledati kao da gledaju u ogledalo.

Nakon toga potrebno je pokretima ruku odabrati odjeću koju žele probati te će se na ekranu prikazati 3D slika na kojoj kupci nose tu odjeću. Na ovaj način moći ćemo probati puno veću količinu odjeće koja nas zanima, bez previše hodanja po trgovini i presvlačenja u garderobi. Tek kada ljudi pronađu neku odjeću koja im (virtualno) dobro stoji, onda mogu u garderobi probati koja im veličina odgovara.

Ova tehnologija omogućit će trgovcima i brojne druge mogućnosti pa bi za svaki komad odjeće mogli pronaći majicu, hlače ili šešir koji bi se mogli kombinirati zajedno pa kada npr. neka žena virtualno proba majicu, na ekranu bi mogla vidjeti i koje hlače ili torba dobro izgledaju s tom majicom tako da bi se na ovaj način mogla povećati prodaja.

2D shopping izumire, stiže nam 3D verzija

Ova tehnologija prvo bi trebala postati dostupna u trgovinama partnera ove kompanije, a u budućnosti bi se trebala pojaviti kao web i iOS aplikacija za iPhone i iPad te će svima koji kupuju putem interneta omogućiti da odjeću virtualno probaju prije nego je kupe. Mirror.ly je trenutno u testnoj fazi te je lansiranje ove tehnologije planirano za jesen ove godine.  

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.