Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Umjesto kupovanja odjeće s potpisom, novi statusni simboli tinejdžera su gadgeti (prvenstveno iPhone) te večere u restoranima...


Dugo vremena jedan od najvećih statusnih simbola tinejdžera bila je odjeća te su većinu novca trošili na šminkerske majice i hlače 's potpisom', no posljednjih godina situacija se promijenila i više im odjeća nije toliko važna te imaju drugačije statusne simbole. Kako je pokazalo nedavno provedeno istraživanje analitičke kompanije Piper Jaffray, (američki) tinejdžeri danas imaju druge prioritete te su im u prvom planu gadgeti (u istraživanju se posebno navodi Appleov iPhone) i hrana, odnosno večere u restoranima.

Tinejdžeri ne razlikuju stvarni od virtualnog svijeta!

Vezani članci Mladost ludost Mislili su da su strašne face, ali s vremenskim odmakom shvaćaju da su živjeli u iluziji Fail Škola može biti opasna i bez pandemije, pogledajte ove nezgode iz školskih klupa

U rezultatima ovog istraživanja nije navedeno troše li mladi novac u jeftinijim fast-food restoranima ili u nekim malo otmjenijim mjestima (većina mladih to si ipak ne može priuštiti), no sve više njih jede vani te, naravno, fotografije obroka i restorana javno dijele na Instagramu, Facebooku, Twitteru i drugim mrežama.

Što se iPhonea tiče, tinejdžeri uvijek žele imati najnovije (što znači i najskuplje telefone) modele te je ovo istraživanje pokazalo da oni pametne telefone većinom doživljavaju kao uređaje za pokazivanje – što bolji smartphone imaju, to će biti popularniji u društvu.

'Način na koji tinejdžeri prikazuju svoj društveni status posljednjih se godina promijenio, ali njegova važnost nije', zaključili su u Piper Jaffrayu tako da je onima koji 'žele biti popularni' iznimno bitno imati najnovije modele telefona te se na društvenim mrežama hvaliti objavljivanjem fotografija hrane iz restorana. Na Cnetu upozoravaju kako su tijekom posljednjih godinu dana objavljene neke kontradiktorne informacije vezane uz popularnost Appleovih gadgeta među mladima.

Tinejdžerima je dosadio Facebook, ali obožavaju OVU kompaniju!

Prvo je istraživanje Buzz Marketinga prošle godine pokazalo kako je ova kompanija dosadila mladima koji, umjesto iPhonea, sve više favoriziraju Samsungove Galaxy telefone, dok im niti iPad više nije najdraži tablet jer se sve više njih okreće Microsoftovom Surfaceu.

Jedno drugo istraživanje koje je prošlog mjeseca provela ekipa iz Piper Jaffraya pokazalo je da je situacija drugačije te da čak 61 posto američkih tinejdžera ima iPhone (što je povećanje od 13 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije), a njih čak 67 posto očekuju kako će sljedeći telefon koji kupe također biti iPhone.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju