Za mnoge mlade inženjere Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta za rad – većina zaposlenika ove kompanije hvali odlične uvjete za rad, zadovoljni su s primanjima, postoje brojne mogućnosti napredovanja i slično. No, kako veliki broj talentiranih inženjera želi raditi u Zuckerbergovoj kompaniji, proces zapošljavanja često nije jednostavan jer od velikog broja prijavljenih, Facebook mora odabrati one najbolje. Jedan od načina kojim se služi Mark Zuckerberg s kojim želi zaposliti najbolje moguće ljude na određena radna mjesta jest oslanjajući se na preporuke sadašnjih zaposlenika ove kompanije.
Pročitajte i ovo
Nadzor otkrio
Nezakonito zaposlio maloljetnika iz Srbije: 42-godišnji hrvatski ugostitelj zaradio kaznenu prijavu
Reforma zapošljavanja
FOTO Bangladeš mijenja kvote: Više od stotinu poginulih u sukobima, studenti i dalje prosvjeduju
Teško vam je na poslu? Evo što smeta ekipi koja radi u Facebooku!
Na Business Insideru kažu kako novi ljudi u firmama koje su preporučili trenutni zaposlenici donose čak 25 posto više profita kompaniji u odnosu na one koji nisu imali nikakvu preporuku te je 20 posto manja mogućnost da će dati otkaz. Za razliku od velikog broja kompanija koje svim zaposlenicima šalju mailove u kojima se raspituju za njihove preporuke o budućim potencijalnim zaposlenicima, Facebook i Dropbox imaju drugačiji pristup te su razradili 'uspješnu tajnu taktiku' zapošljavanja koja uključuje brojne sastanke sa zaposlenicima na kojima, uz opušteni razgovor i piće pričaju o njihovim poznanicima i mogućnosti njihovog zapošljavanja.
Ti sastanci moraju biti kratki i traju oko trideset minuta do sat vremena, a održavaju se ne više od jednog puta mjesečno. Također, oni moraju biti i opušteni i zabavni – uz glazbu, piće pa čak i nagrade te se nekad na njima dodjeljuju iPadovi. Još jedna vrlo važna stvar jest da svi sudionici ovakvih sastanaka znaju točno kakve zaposlenike kompanija traži, odnosno koje pozicije trebaju popuniti, a trebaju napomenuti i sve ostale faktore koji bi mogli biti važni prilikom zapošljavanja (npr. je li osoba spremani za rado od kuće i slično).
Najpoznatiji citati čovjeka čija je kompanija osvojila svijet
S obzirom koliko se ovakav način zapošljavanja (putem preporuka koje dobivaju na sastancima sa trenutnim zaposlenicima) pokazao uspješnim, velikim kompanijama iznimno je bitno u budućnosti 'izgraditi kulturu zapošljavanja putem preporuka' i na taj način privući nove zaposlenike koji će im donijeti još veći profit.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook