U središtu društvenih medija nalazi se jednostavan koncept – dijeljenje! Kako bi dijeljenje sadržaja bilo uspješno, kompanije moraju generirati zanimljiv sadržaj koji će brandove razlikovati od konkurencije.
Pročitajte i ovo
Trodnevna konferencija u Bukureštu
Otvorena RoNewMedia konferencija
U budućnosti postaje I CEE! Festival
RoNewMedia konferencija – lokalni događaj koji je prerastao u regionalni internetski festival
NOĆNA MORA
Htjela osmijeh iz snova, a sada ne izlazi iz kuće: "Bol je gora od poroda. Nemam zube, imam vijke"
Policija ispraznila prostor
FOTO Završena drama u šoping-centru: Policija objavila što se dogodilo
Važno je znati
Od danas više nema dolazaka roditelja u školu
Za tako nešto potrebna je jasna strategija i kvalitetan sadržaj koji će omogućiti postizanje zacrtanih ciljeva – 'kako bi zadržali interes klijenata, poruke brandova moraju biti konzistentne' smatra Galvea Kelly iz kompanije Mercury 360. Dodaje da, bez obzira na broj društvenih mreža koje kompanije koriste, ako ključne poruke nisu jednake na svim medijima, klijenti će ostati zbunjeni i prestat će slušati poruke koje im kompanije upućuju.
Galvea Kelly predavanje o online sadržaju na društvenim mrežama održat će 17. svibnja na RoNewMedia konferenciji koja će se između 16. i 18. svibnja održati u Bukureštu i kojoj je partner medijska korporacija CME. Ona kaže kako se društveni mediji čine kao jednostavan koncept, ali stvarnost nije tako jednostavna te je potrebno imati strategiju i zaposlenike s odličnim poznavanjem društvenih medija i načina komunikacije putem društvenih mreža.
Česta pogreška koju mnoge kompanije rade jest što o društvenim medijima razmišljaju kao o još jednom marketinškom kanalu putem kojeg će promovirati svoje poruke na sličan način kao i na televiziji. Umjesto toga, kompanije bi putem društvenih medija trebale raditi stvari kojima će ispuniti svoje 'obećanje' prema korisnicima.,
Jedan od primjera takvog pametnog korištenja društvenih medija jest i avio kompanija KLM – korisnici koji su tvitali kako putuju s KLM-om, od ove su kompanije prije ulaska u avion dobili su poklon iznenađenja. Jasno je, dodaje Kelly, da su nakon poklona ti korisnici na društvenim mrežama dijelili još više informacija o KLM-u te se cijela priča o ovakvom načinu nagrađivanja vjernih korisnika proširila internetom.
Kompanije koje putem interneta dijele veliku količinu sadržaja nalaze se pred izazovom kako sav taj sadržaj raširiti svim platformama na najučinkovitiji način. O tome će na RoNewMedia konferenciji govoriti Stuart McLennan iz BBC-a koji će s nazočnima podijeliti iskustva iz svoje kompanije. On kaže kako je najveća prednost online sadržaja interaktivnost, odnosno mogućnost kombiniranja različitih vrsta sadržaja (tekstualni, slikovni i video sadržaj) u jednom prostoru, kao i mogućnosti jednostavne razmjene tog sadržaja s drugim korisnicima, što nije moguće kada je u pitanju 'offline sadržaj'.
Jedna od kompanija koja je iskoristila svoju priliku u online svijetu jest CME, lider na TV tržištu regije centralne i istočne Europe, sa svojim online VoD (video on demand) servisom Voyo. Robert Berza iz CME-a, koji će također održati predavanje na RoNewMedia konferenciji kaže da je Voyo legalan servis koji predstavlja jedno od rješenja za tržište preplavljeno piratstvom. Iako je na tržištu teško konkurirati piratima – barem kada je u pitanju međunarodni sadržaj dostupan putem torrenta, ovaj je servis veliki uspjeh postigao distribucijom vlastitog sadržaja iz cijele regije.
Jedna od zanimljivih tema na konferenciji bit će i plaćanje sadržaja – u Rumunjskoj je tako Ziarul Financiar pokrenuo ZF Corporate.ro, pretplatničku online platformu putem koje će korisnici moći pristupiti vijestima, analizama, statističkim podacima i infografikama agencija Ziarul Financiar i Mediafax, dok je Piano Media u Slovačkoj uspjela ujediniti izdavače i ponuditi pristup njihovom sadržaj po flat cijeni od 3,90 eura. O plaćanju online sadržaja na RoNewMedia konferenciji govorit će Tomas Bella iz Piano Medije na predavanju 18. svibnja.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.