Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Reklame u budućnosti

Skakanje s kauča za prekid, naručivanje hrane daljinskim!?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U budućnosti ćemo sami moći odabrati vrstu reklama koju ćemo gledati, a bit će moguće naručiti proizvode samo s jednim klikom na daljinski - direktno iz TV reklame.

Iako oglašavanje putem interneta postaje sve popularnije i polako prestiže tiskane medije, ovim tržištem i dalje dominira televizijsko oglašavanje, a ekipa iz Sonyja prijavila je patente koji bi mogli u potpunosti promijeniti dosadašnji način prikazivanja TV oglasa.

Uznemirujuće: Evo kako će vas televizori 'pratiti'

Na stranici Digital Trends kažu da Sonyjevi patenti prikazuju nekoliko načina na koji bi u budućnosti mogli gledati oglase na malim ekranima, a usmjereni su na zabavu i interakciju s gledateljima.

Jedan od tih načina jest da, kada reklama prekine film, na ekranu će se pojaviti slika branda ili neki proizvod tog branda, a gledatelji će morati skočiti s kauča i uzviknuti ime tog branda kako bi se film nastavio – iako bi se na ovaj način reklame skratile na samo par sekundi te bi pauza između nastavka filma bila puno manja, teško je da će ljudi biti oduševljeni što će morati skakati i uzvikivati ime brandova da bi mogli nastaviti gledati film.

Još jedan od noviteta koje bi Sony u budućnosti mogao uvesti jest i mogućnost biranja vrste reklama pa će tako gledatelji sami moći odabrati hoće li gledati neku romantičnu ili akcijsku reklamu, što bi trebalo povećati učinkovitost oglasa jer će biti preciznije plasirani ciljanoj publici.

Treći patent čini se najzanimljivijim te bi on trebao omogućiti da gledatelji s jednim klikom naruče proizvode koji ih zanimaju direktno iz reklame i to zahvaljujući Sonyjevom kontroleru koji se trenutno koristi za igranje igara putem pokreta na njihovoj igraćoj konzoli PlayStation 3 ili putem posebnog daljinskog upravljača. Tako će, kada se na ekranu pojavi reklama za npr. neku pizzu, biti potrebno uperiti kontroler ili upravljač na tu pizzu i kliknuti i na taj je naručiti direktno iz reklame – podaci o plaćanju i adresi trebali bi biti već pohranjeni u sustavu pa će cijeli proces biti brz i jednostavan.

Vrijednost online oglašavanja premašit će oglašavanje u tiskanim medijima!

Treba napomenuti da su ovo samo patenti te mogu proći godine dok ih Sony ne počne primjenjivati na uređajima te ih do tada može dodatno izmijeniti i unaprijediti, a uvijek postoji mogućnost da ih ne iskoristi.

Također, za ovakav način reklamiranja televizori će trebati podržavati i neke dodatne tehnologije poput senzora za prepoznavanje pokreta i govora te će morati imati internetsku vezu, odnosno trebat će se koristiti dodatni uređaji poput Sonyjeva kontrolera, daljinskog upravljača i dodatne kamere koja će se instalirati na TV i prenositi pokrete i glasove gledatelja koji će sjediti ispred TV.  

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene